مقایسه مشخصات فنی نوکیا 8 سیراکو با هواوی میت 10 پرو


مقایسه مشخصات فنی نوکیا 8 سیراکو با هواوی میت 10 پرو

پس از مقایسه پرچمدار نوکیا با برخی از پرچمداران مطرح، حال زمان آن رسیده تا مشخصات فنی نوکیا 8 سیراکو (Nokia 8 Sirocco) را در کنار هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) بررسی کنیم. بدون شک، گوشی های خانواده میت 10 را می‌توان از جمله بهترین تلفن های هوشمندی در نظر گرفت که سال... نوشته مقایسه مشخصات فنی نوکیا 8 سیراکو با هواوی میت...

پس از مقایسه پرچمدار نوکیا با برخی از پرچمداران مطرح، حال زمان آن رسیده تا مشخصات فنی نوکیا 8 سیراکو (Nokia 8 Sirocco) را در کنار هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) بررسی کنیم.

بدون شک، گوشی های خانواده میت 10 را می‌توان از جمله بهترین تلفن های هوشمندی در نظر گرفت که سال گذشته میلادی معرفی شدند. دوربین قدرتمند، نمایشگر باکیفیت، پردازنده قوی و البته سیستم هوش مصنوعی، تنها بخشی از ویژگی‌های محصولات هواوی هستند.

اما در کنگره جهانی موبایل بارسلون، حالا ما یک نماینده از اروپا داریم که با صفحه نمایشی بزرگ و کم‌حاشیه اما با بدنه‌ای کوچک توسعه پیدا کرده است. از نظر فنی، نوکیا 8 سیراکو تفاوت چندانی با میت 10 پرو نداشته و با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده هشت هسته‌ای و مقاومت در برابر آب توسعه پیدا کرده است. به علاوه، این گوشی به لطف لنزهای جدید زایس و نرم افزار دوربین بهینه‌شده، از قابلیت‌‌های عکاسی متنوعی بهره می‌برد.

حضور اچ ام دی گلوبال در نمایشگاه MWC 2018 بهانه‌ای شد تا به مقایسه مشخصات فنی نوکیا 8 سیراکو با هواوی میت 10 پرو بپردازیم.

جدول مشخصات فنی نوکیا 8 سیراکو و میت 10 پرو هواوی

مقایسه مشخصات فنی نوکیا 8 سیراکو با هواوی میت 10 پرو

مطالب مربوط به نمایشگاه MWC 2018 را از اینجا دنبال کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403