رها کردن 2 کودک معصوم توسط مادر بی عاطفه و هوس باز انگلیسی


نوشته رها کردن 2 کودک معصوم توسط مادر بی عاطفه و هوس باز انگلیسی اولین بار در تالاب پدیدار شد. زن 26 ساله هوس باز بریتانیایی زنی که برای رسیدن به هوس حاضر شد دو کودک خودرا رها کند تا با پسر جوان ازدواج کند . این رفتار وی اعتراض های شدیدی را در پی داشت . رسانه‌های دولتی انگلستان در گزارشی اعلام کردند که یک زن جوان بدلیل رهاکردن دو فرزند...

رها کردن 2 کودک معصوم توسط مادر بی عاطفه و هوس باز انگلیسی

زن 26 ساله هوس باز بریتانیایی

زنی که برای رسیدن به هوس حاضر شد دو کودک خودرا رها کند تا با پسر جوان ازدواج کند . این رفتار وی اعتراض های شدیدی را در پی داشت . رسانه‌های دولتی انگلستان در گزارشی اعلام کردند که یک زن جوان بدلیل رهاکردن دو فرزند خردسالش و ازدواج با مردی تونسی لقب «بی‌ عاطفه‌ ترین مادر جهان» را ازآن خود کرده است.

به گزارش تالاب یکی از روزنامه‌های معتبر انگلستان این زن ۲۶ ساله که «وندی پادوچ» نام دارد، هفته گذشته با رها کردن دو فرزند خردسالش به نام‌های «دیلان» شش ساله و «ناتاشا» هشت ساله با مردی فقیر اهل تونس است، ازدواج کرد و هم‌اکنون لقب «بی‌عاطفه‌ترین مادر دنیا» را ازآن خود کرده است.

رها کردن 2 کودک معصوم توسط مادر بی عاطفه و هوس باز انگلیسی

به گزارش تالاب روزنامه‌ دیلی میل، همسر کنونی این مرد که «واج دی جوئینی» نام دارد و ۲۱ ساله است، از این زن هنگامی‌خواستگاری کرد که وی در تونس و برای گذراندن تعطیلات بسر می برد. این مرد از این جوان تقاضای کرد تا برای ادامه زندگی با او ازدواج کرده و دو فرزندش را رها کند.

رها کردن 2 کودک معصوم توسط مادر بی عاطفه و هوس باز انگلیسی

این زن نیز برای این که او را از دست ندهد، به تقاضای وی دو فرزندش را رها کرد و این دو کودک هم اکنون نزد مادربزرگشان به سر میبرند.

بر اساس اعلام این روزنامه‌ تعداد زیادی از خویشاوندان و دوستان این زن جوان اقدام او را ناپسند شمرده و از این که وی یک مرد فقیر تونسی رابه فرزندان خردسالش ترجیح داده است، ناراضی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا