بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018


بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی 2018  امروز بشما جدید ترین و بهترین فیلم های سینمایی سال 2018 را معرفی خواهیم نمود که واقعا دیدنی هستند. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلمهای سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینما های دنیا بروند را جمع آوری و منتشر...

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

امروز بشما جدید ترین و بهترین فیلم های سینمایی سال 2018 را معرفی خواهیم نمود که واقعا دیدنی هستند. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلمهای سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینما های دنیا بروند را جمع آوری و منتشر می‌کند.

متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلمهای سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را گرد آوری می نماید. بنابر این می‌توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلمهای مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است دراین فیلم ها بازی کنند را در این جا بخوانید.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

دنباله انیمیشن محبوب «شگفت انگیزان» با عنوان «شگفت انگیزان 2» «Incredibles 2» به کارگردانی براد برد، درست بعد از پایان انیمیشن قبلی را ادامه میدهد. خانواده پار «باب، هلن، وایولت، دش و جک-جک» باید با آندرماینر مقابله کنند، ولی وقتی هلن/دختر کشسان برای نجات دنیا راهی میشود

و باب/آقای شگفت انگیز را بعنوان رئیس خانواده تنها می‌گذارد، این خانواده با چالش بزرگتری روبه‌رو می‌شود. ساموئل ال. جکسون با صداپیشگی لوسیوس بست/فروزون بازگشته و باب ادنکرک در نقش وینستون دیوور، سرمایه گذاری که میـــخواهد ابرقهرمانان را بازگرداند، به جمع صداپیشگان این فیلم پیوسته است. این فیلم از کمپانی پیکسار قرار است روز 15 ژوئن 2018 روی پرده سینماها برود.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

جان بویگا در نقش جیک پنتکاست، پسر استاکر پنتکاست با بازی ادریس البا، در دنباله «حاشیه اقیانوس آرام» نقش آفرینی می نماید. استیون اس. دی نایت بجای گیرمو دل تورو، این دنباله را کارگردانی میکند که داستان مبارزه بعدی بین ییگر و کایجو رابه تصویر میکشد. جیک که دوباره به تیمی بازگشته

که زمانی پدرش فرمانده آن بود، به ماکو موری «با بازی رینکو کیکوچی»، لامبرت «اسکات ایستوود» و آمارا «کیلی اسپاینی» می پیوندد تا بار دیگر دنیا را نجات دهند. جینگ تیان، برن گورمن، آدریا آرجونا و چارلی دی از دیگر بازیگران فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» «Pacific Rim: Uprising» هستند که قرار است 23 مارس 2018 اکران شود.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

فیلم اقتباسی استیون اسپیلبرگ از رمان علمی-تخیلی پرفروش «بازیکن یک آماده» اثر ارنست کلاین درسال 2011، تای شرایدن را در نقش وید واتس به تصویر میکشد، بازیکنی که تمام وقتش را در دنیای واقعیت مجازی OASIS با آواتار پارزیوال سپری می‌کند. وقتی آفریننده OASIS از دنیا می‌رود،

ثروتش رابه اولین نفری که یک تخم مرغ عید پاک پیدا کند، اهدا می‌کند. وید که با دیگر بازیکنان و یک کمپانی فاسد مبارزه میکند، به جستجوی گنج می‌رود تا این تخم مرغ را پیدا کند. فیلم «بازیکن یک آماده» «Ready Player One» که نوبت اکران 30 مارس 2018 دارد، مارک رایلنس، الیویا کوک، بن مندلسون، تی. جی. میلر و سایمون پگ را نیز در فهرست بازیگرانش دارد.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

فیلم بعدی کلوئه ژائو، فیلمساز چینی-آمریکایی پس از «ترانه هایی که برادرم یادم یاد» در رقابت کارگردانان جشنواره کن 2017، برنده جایزه برتر شد. این فیلم ماجرای کابوی جوانی «با بازی بریدی جاندرو» در کوچگاه پاین ریج را روایت می‌کند که در تقلای کنار آمدن با این قضیه است که دیگر نمی‌تواند اسب سواری کند

زیرا قبلاً یک اسب موجب شکستن جمجمه اش شده است. فیلم «سوارکار» «The Rider» با چهار نامزدی جایزه ایندیپندنت اسپیریت از جمله جایزه بهترین فیلم بلند و با کسب نقدهای اولیه عالی، قرار است 13 آوریل 2018 روی پرده سینماها برود.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

جان کرازینسکی در فیلم مهیج «مکانی آرام» «A Quiet Place» با همسرش امیلی بلانت همبازی شده و کارگردانی این فیلم نیز به عهده خودش است. این فیلم درباره خانواده ای است که با ساکت ماندن زنده مانده است، زیرا هر سر و صدایی موجب بیدار شدن موجودی اسرارآمیز و مرگبار می‌شود.

نوآ جوپ و میلیسنت سیموندز نیز دراین فیلم نقش آفرینی نموده اند که قرار است 6 آوریل 2018 اکران شود. ولی قبل از اکران عمومی، در روز نهم مارس، این فیلم مهیج در جشنواره فیلم SXSW اکران خواهد شد.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

دواین جانسون بار دیگر با برد پیتون، کارگردان فیلم «سن آندریاس» همکاری نموده ودر فیلمی بر اساس یک بازی دهه هشتادی نقش آفرینی کرده است. جانسون نقش دیویس اوکویه را ایفا می نماید، اولین شناسی که رابطه ویژه اش با جورج، یک گوریل پشت نقره ای، زمانی به درد می‌خورد

که یک آزمایش ژنتیکی موجب جهش این گوریل صلح جو به موجودی عظیم و عصبانی میشود. نایومی هریس و جفری دین مورگان از دیگر بازیگران این فیلم هستند. «رمپیج» «Rampage» قرار است 20 آوریل روی پرده سینماها برود.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

«گرینگو» «Gringo» نام فیلمی با بازی دیوید اویلوو در نقش هارولد سویینکای تاجر است که قرار است 9 مارس 2018 به نمایش عمومی درآید. هارولد که به کشور مکزیک فرستاده می‌شود تا فرمول ساخت یک قرص ماریجوانای جدید را تحویل دهد، خودرا در بین شرکای تجاری دورو و دغلباز، روسای مافیای مکزیکی مواد مخدر،

مزدورها و نیروی مبارزه با قاچاق مواد مخدر مییابد. نش اگرتون این فیلم را کارگردانی کرده و برادرش جوئل اگرتون، و نیز شارلیز ترون، آماندا سیفرید، تندی نیوتن و شارلتو کوپلی نیز در آن نقش آفرینی نموده اند.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

کایری ایروینگ، ستاره ان بی ای آل استار، در کمدی «عمو درو» «Uncle Drew» درباره یک تورنمنت فوتبال خیابانی در راکر پارک بازی کرده است. دکس «با بازی لیل رل هاوری» تیمش رابه رقیبش «با بازی نیک کرول» باخته است. وقتی او می‌بیند که عمو درو بازی میکند، وی را متقاعد می‌کند که برای این تورنمنت

به تیم او بپیوندد، ولی عمو درو یک شرط مهم دارد: میـــخواهد تیم قدیمی اش را دوباره جمع کند «که شکیل اونیل، کریس وبر، رگی میلر، نیت رابینسون و لیزا لزلی در آن بازی کرده اند» و ثابت کند که قدیمی ها میتوانند جدیدها را شکست دهند. «عمو درو» روز 29 ژوئن 2018 اکران خواهد شد.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

«استخوان مخ دار» «Marrowbone» به کارگردانی و نویسندگی سرجیو جی. سانچز، داستان جک «جورج مک کی» و سه خواهر و برادرش «چارلی هیتون، میا گوث، متیو استاگ» را دنبال می‌کند که پس از مرگ مادرشان، یک حضور شوم آن ها را می ترساند. روز 13 آوریل 2018، این فیلم در سینما های منتخب به نمایش در می‌آید.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

به گزارش پارس ناز، در فیلم سینمایی «آخرین ستاره سینمایی» «The Last Movie Star» برت رینولدز در نقش ویک ادواردز بازی کرده است، یک سلبریتی مسن که دعوتنامه ای دریافت می‌کند تا در جشنواره فیلم آماتوری در نشویل، جایزه دستاورد یک عمر به او اهدا شود. این‌که نقدهای اولیه مختلطی کسب کرده است قرار است روز 30 مارس 2018، در سینما های منتخب اکران خواهد شد.

بهترین و جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2018

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

– قرار است دنباله ای بر فیلم «پاتوق دزدان» ساخته شود. جرارد باتلر، اوشی جکسون جونیور و فیفتی سنت دراین دنباله بازی خواهند کرد. «منبع: Deadline»

– آلیسیا ویکاندر قرار است در فیلم «دختر مارش کینگ» به کارگردانی مورتن تیلدوم نقش آفرینی نماید. «منبع: Variety»

– ملیسا مک کارتی در حال مذاکره برای پیوستن به تیفانی هدیش در فیلم اقتباسی «آشپزخانه» به کارگردانی آندرئا برلوف از سری کتاب های کمیک است. «منبع: Deadline»

– رابرت پتینسون به ویلم دافو در «فانوس دریایی» به کارگردانی رابرت اگرز پیوست. «منبع: THR»

– پل کینگ در حال مذاکرات نهایی برای کارگردانی «ویلی وونکا»، اقتباسی جدید از «چارلی و کارخانه شکلات سازی» اثر رولد دال، است. «منبع: THR»

– کریس کلمبوس قرار است فیلمی اقتباسی از روی بازی ویدئویی «پنج شنبه در خانه فردی» از اسکات کاتون، ساخته و آنرا کارگردانی و نویسندگی نماید. «منبع: Deadline»

– جیسون استاتهام در حال مذاکره برای بازی در فیلم «بازی قاتل» به کارگردانی دی. جی. کاروسو، اقتباسی از رمان جی بونانسینگا، است. «منبع: Heat Vision»

– در «به شدت خبیث، بسیار شرور»، فیلمی زندگی نامه ای درباره تد باندی با بازی زک افرون، جیمز هتفیلد از متالیکا، قرار است نقش یک پلیس گشت اتوبان یوتا را بازی کند که درسال 1975 باندی را بازداشت کرد. «منبع: Deadline»

– تسا تامپسون قرار است نقش دوریس پین، دزد بدنام جواهرات، را در مستندی به نام «زندگی و جرایم دوریس پین» بازی کند. «منبع: Variety»

– لوبران جیمز قرار است نسخه جدیدی از «مهمانی در خانه» بر اساس فیلمنامه ای از نویسندگان «آتلانتا» یعنی استیون گلاور و جمال اولوری، را تولید نماید. «منبع: THR»

– چد استاهلسکی قرار است کارگردانی فیلمی اقتباسی از سری فانتزی «سندمن اسلیم» از ریچارد کادری را بر عهده داشته باشد. «منبع: Deadline»

– دایان کروگر به جولیان مور در فیلم «پس از عروسی» بارت فروندلیچ پیوست که نسخه بازسازی شده این فیلم از سوزان بیر است. «منبع: THR»

– مایکل کیتون در حال مذاکره برای نقش آفرینی در «ارزش زندگی چقدر است» به کارگردانی دیوید فرانکل بر اساس خاطرات کن فاینبرگ «وکیل» درباره ریاست صندوق 11 سپتامبر است. «منبع: THR»

– دو پاتل قرار است در نسخه مدرن تری از داستان «دیوید کاپرفیلد» اثر چارلز دیکنز به کارگردانی آرماندو یانوچی بازی کند. «منبع: Variety»

– کوین کاستنر، وودی هارلسون، کثی بیتز، کیم دیکنز و جان کارول لینچ قرار است در فیلم بعدی جان لی هنکاک برای نتفلیکس با عنوان «مردان بزرگراه» بازی کنند که درباره یک رنجر تگزاسی است که از بازنشستگی در می‌آید تا بونی و کلاید را دستگیر کند. «منبع: THR»

– استیون چبوسکی قرار است کارگردانی «سئوس» را بر عهده بگیرد که فیلمی زندگی نامه ای درباره تئودور گیزل، نویسنده کتاب های کودکان است. «منبع: Deadline»

– کیرا نایتلی و مت اسمیت قرار است در «رازهای رسمی» که درباره کاتارین گان، جاسوس وزارت اطلاعات بریتانیا است، نقش آفرینی نمایند. «منبع: THR»

– لئا سیدو در فیلم «داستان همسر من»، فیلم جدید ایلدیکو انیادی «کارگردان»، بازی خواهد کرد. «منبع: THR»

– استفانو سولیما در حال مذاکره برای کارگردانی فیلمی اقتباسی از روی بازی ویدئویی «ندای وظیفه» است. «منبع: Variety»

– پایپر پرابو به جرارد باتلر، مورگان فریمن و جیدا پینکت-اسمیت در «فرشته سقوط کرده است» پیوست که سومین فیلم در سری فیلمهای «المپوس سقوط کرده است» می باشد. «منبع: Heat Vision»

– جیم رش و نت فاکسون قرار است فیلم «باتسو و دیوار» را کارگردانی کنند که درباره وارن “باتسو” هاردینگ، صخره نورد افسانه ای است. «منبع: THR»

– ایزابل هوپر، ماریسا تومی، گرگ کینیار، ژرمی رنیه و آندره ویلمز قرار است در «یک تعطیلات خانوادگی» از ایرا ساکس «نویسنده و کارگردان» نقش آفرینی نمایند. «منبع: Variety»

– کریستوفر واکن و الیزابت دبیکی در فیلم اقتباسی جوزپه کاپوتوندی از رمان چارلز ویلفورد با عنوان «ارتداد پرتقال سوخته» بازی خواهند کرد. «منبع: THR»

– آرنولد شوارتزنگر به مایکل فسبندر و دیوید هسلهاف در کمدی اکشن دیوید سندبرگ با عنوان «خشم کونگ» پیوست. «منبع: Heat Vision»

– آز پرکینز قرار است نویسندگی و کارگردانی فیلم مهیج اقتباسی «سری پر از شبح» اثر پل ترامبلی را انجام دهد. «منبع: Deadline»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر