عکس ؛ سورپرایز ویژه ایرانسل برای حامی سرخابی ها در سامانه 3030


حامی باشگاه های استقلال و پرسپولیس برنامه های ویژه ای برای هشتاد و ششمین دیدار این دو تیم در نظر گرفته و برای نخستین بار اعضای سامانه 3030 می توانند به همراه خانواده هایشان دربی را کنار پیشکسوتان مشهور این دو باشگاه و هنرمندان سرخابی تماشا کنند. براساس برنامه ای که ایرانسل در نظر گرفته است 100 نفر از طرفداران دو تیم که در سامانه هواداری...

نمایش دربی در سالن آمفی تئاتر ایرانسل برای 100 هوادار در حضور پیشکسوتان و هنرمندان

عکس ؛ سورپرایز ویژه ایرانسل برای حامی سرخابی ها در سامانه ۳۰۳۰

نویسنده : پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۹
عکس ؛ سورپرایز ویژه ایرانسل برای حامی سرخابی ها در سامانه 3030

هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال تحت شرایطی دربی هشتاد و ششم را به همراه خانواده‌هایشان و در کنار بازیکنان پیشین استقلال و پرسپولیس و هنرمندان تماشا خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامی باشگاه های استقلال و پرسپولیس برنامه های ویژه ای برای هشتاد و ششمین دیدار این دو تیم در نظر گرفته و برای نخستین بار اعضای سامانه ۳۰۳۰ می توانند به همراه خانواده هایشان دربی را کنار پیشکسوتان مشهور این دو باشگاه و هنرمندان سرخابی تماشا کنند.

براساس برنامه ای که ایرانسل در نظر گرفته است ۱۰۰ نفر از طرفداران دو تیم که در سامانه هواداری بیشترین‌ حمایت را از تیم محبوب خود داشته اند انتخاب شده تا دربی را در سالن آمفی تئاتر ایرانسل و با حضور چهره هایی چون ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، ایمون زاید، آرش برهانی، پرستو صالحی و دیگر هنرمندان پرسپولیسی و‌ استقلالی تماشا کنند.

در مراسم روز پنجشنبه قرعه کشی خودرو هیوندای توسان قبل دربی برگزار خواهد شد و از بین حاضران در سالن نیز به ۲۰ نفر، هر کدام مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد و ۶۷ جایزه میلیونی دیگر هم بین اعضای سامانه قرعه کشی خواهد شد. ضمن اینکه یک جایزه ۸۶ میلیون تومانی نیز به قید قرعه به مشترکان سامانه ۳۰۳۰ اهدا خواهد شد.

عکس ؛ سورپرایز ویژه ایرانسل برای حامی سرخابی ها در سامانه 3030

دسته بندی ها : اخبار داغ , اخبار شهرآورد بزرگ پایتخت , استقلال , پرسپولیس , چند رسانه ای , گالری عکس , لیگ برتر
برچسب ها : دربی ۸۶, سرمربی استقلال, سرمربی پرسپولیس, هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403