2 مربی به کادرفنی نفت نوین تهران اضافه شدند


2 مربی به کادرفنی نفت نوین تهران اضافه شدند

هومن افاضلی 2 مربی دیگر را به کادرفنی تیم فوتبال نفت نوین تهران اضافه کرد.

2 مربی به کادرفنی نفت نوین تهران اضافه شدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرفلاحی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال جوانان ایران و باشگاه پیکان تهران که در زمان سرمربیگری علیرضا مرزبان در پدیده مشهد و پیکان به عنوان مربی در کادرفنی این تیم‌ها فعالیت می‌کرد، با تصمیم هومن افاضلی به جمع مربیان نفت نوین تهران اضافه شد، اما با وجود عقد قرارداد داخلی با این تیم به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نفت تا پایان فصل جاری نمی‌تواند قراردادش را با نفتی‌ها ثبت کند و روی نیمکت این تیم بنشیند. همچنین عباس کیماسی، دیگر عضو جدید کادرفنی تیم نفت است که او نیز به همین دلیل تا پایان فصل نمی‌تواند کارت مربیگری دریافت کند.

همچنین تمرین امروز (سه شنبه) تیم نفت نوین در ۲ نوبت پیگیری می‌شود. بازیکنان نفت صبح امروز در زمین ورزشگاه تهرانسر کار‌های تاکتیکی انجام دادند و از ساعت ۱۵ هم در سالن این ورزشگاه به تمرینات بدنسازی می‌پردازند.

شاگردان هومن افاضلی تا پایان هفته جاری یک نوبت تمرینی را در دستور کار قرار دادند و ساعت ۱۷ جمعه برای دیدار با استقلال خوزستان به اهواز پرواز می‌کنند.

محمد نصرتی، تنها بازیکن محروم نفتی‌ها در دیدار با شاگردان عبدالله ویسی است.

دیدار استقلال خوزستان و نفت تهران از ساعت ۱۵:۳۰ شنبه ۱۲ اسفند در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار کوتاه از تیم نفت نوین تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد