دانش هسته ای نتیجه تلاش دانش آموزان و دانشمندان متعهد ایران است


دانش هسته ای نتیجه تلاش دانش آموزان و دانشمندان متعهد ایران است

تهران-ایرنا- سخنگوی کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که بازرسان آژانس انرژی هسته ای هیچ گاه باور نمی کردند که دانش هسته ای ، ساخته دست ایرانیان است اظهارکرد: دانش هسته ای ایران اسلامی نتیجه تلاش دانش آموزان و دانشمندان متعهد کشور است.

به گزارش ایرنا ، سیدحسین نقوی حسینی روز سه شنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان نمونه امیرالمومنین ورامین گفت : عزت و اقتدار ایران اسلامی که نمونه ای از آن را در جریان مذاکرات هسته ای می توان مشاهده کرد مرهون تلاش شهیدان و تمام کسانی است که در راه اعتلای ارزش های اسلامی جان فشانی کردند ، وقت گذاشتند و با تعهد و تخصص خود ، ایران را به جایگاه رفیع رساندند.
وی افزود : بازرسان آژانس بین المللی هسته ای در جریان بازدید خود از مراکز هسته ای ایران هیچ گاه قبول نمی کردند که این فناوری ، ساخته دست جوانان ایران اسلامی است و از دیدن این همه پیشرفت شگفت زده می شدند.
نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود : امروز به واسطه تلاش دانشمندان ایران اسلامی ، کشور به موشک های قاره پیما با قابلیت زدن یک نقطه از اهداف دست یافته است ، در جریان نابود کردن انبار مهمات داعش در دیرالزور ، دقت اصابت موشک های ایران به گونه ای بود که مسجد بین دو انبار مهمات هیچ آسیبی ندید.
نقوی افزود : امروز دشمنان قسم خورده نظام که در مواجهه با استقامت و ایستادگی ملت ایران همواره به زانو در آمده تلاش دارند با استفاده از رسانه های مختلف ، به مقابله با ایران اسلامی شتافته و ذهن جوانان و آینده سازان را از جریان انقلابی منحرف کنند.
وی تأکید کرد: دانش آموزان باید این واقعیت را بپذیرند که افتخارات امروز ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته از پشت همین میز و نیمکت ها به دست آمده است ، آینده ایران اسلامی در دست شما دانش آموزان است و به مرفهین بی درد تجمل گرا هیچ امیدی نباید بست.
وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه صلابت و ایستادگی ملت اجازه نمی دهد که هیچ ابرقدرت و مستکبری سرنوشت کشور را رقم بزند ، ملت ایران اسلامی مسیر پیشرفت و توسعه خود را در ایستادگی در برابر دنیای استکبار یافته و تا رسیدن به سرمنزل مقصود به این مسیر ادامه می دهد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254 / 1539

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان