دختر مسلمان هلندی که حاضر نشد کشف حجاب کند، مورد حمله قرار گرفت


دختر مسلمان هلندی که حاضر نشد کشف حجاب کند، مورد حمله قرار گرفت

به گزارش باحجاب، پلیس هلند روز گذشته اعلام کرد یک دختر نوجوان مسلمان 14 ساله در هلند در راه مدرسه به خانه، پس از آنکه حاضر نشد حجاب خود را دربیاورد مورد حمله دو پسر قرار گرفته است. به گفته مقامات پلیس هلند، این حادثه چهارشنبه گذشته در شهر امرلورد واقع در استان فلیوولاند هلند رخ داده است. دختر نوجوان محجبه سوار بر دوچرخه خود از مدرسه به...

به گزارش باحجاب، پلیس هلند روز گذشته اعلام کرد یک دختر نوجوان مسلمان ۱۴ ساله در هلند در راه مدرسه به خانه، پس از آنکه حاضر نشد حجاب خود را دربیاورد مورد حمله دو پسر قرار گرفته است.

به گفته مقامات پلیس هلند، این حادثه چهارشنبه گذشته در شهر امرلورد واقع در استان فلیوولاند هلند رخ داده است. دختر نوجوان محجبه سوار بر دوچرخه خود از مدرسه به سمت منزل در حرکت بوده که دو پسر تقریبا ۱۸ ساله برای وی مزاحمت ایجاد کرده و روسری و حجاب او را مورد تمسخر قرار می دهند.

آن ها سپس خواستار برداشتن روسری دختر نوجوان می شوند و در پی امتناع این دختر، مهاجمان او را از روی دوچرخه به پایین انداخته و سپس مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

گفتنی است پلیس هلند هنوز موفق به پیدا کردن مهاجمان نشده است و از شاهدان خواسته شده در صورت اطلاعات بیشتر با پلیس تماس برقرار کنند.

درحالی که غرب شاهد گسترش روز افزون اسلام هراسی و حملات نفرت محور علیه مسلمانان به ویژه دختران محجبه می باشد، سیاستمداران آمریکایی و اروپایی و همچنین رسانه های خبری نه تنها اقدامی برای کاهش این جو مسموم نکرده بلکه به آن دامن می زنند.

منبع: خبرگزاری حوزه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...