برنامه‌ی کمپانی فاکس برای اکران هشت فیلم X-Men در سه سال آینده


برنامه‌ی کمپانی فاکس برای اکران هشت فیلم X-Men در سه سال آینده

در چند سال آینده تعداد زیادی از فیلم‌های «مردان ایکس» (X-Men) وجود خواهند داشت که روانه سینماها می‌شوند. در حال حاضر نیز کمپانی «قرن بیستم فاکس» (20th Century Fox) در حال برنامه ریزی دقیقی است تا هشت فیلم X-Men را در سه سال آینده اکران کند. پایگاه خبری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood...

در چند سال آینده تعداد زیادی از فیلم‌های «مردان ایکس» (X-Men) وجود خواهند داشت که روانه سینماها می‌شوند. در حال حاضر نیز کمپانی «قرن بیستم فاکس» (20th Century Fox) در حال برنامه ریزی دقیقی است تا هشت فیلم X-Men را در سه سال آینده اکران کند.

پایگاه خبری «هالیوود ریپورتر» (The Hollywood Reporter) در گزارشی جدید اعلام کرد که کمپانی فاکس همچنان به کار خودش در مورد ساخت مجموعه‌های مرتبط به X-Men ادامه می‌دهد. یکی از افراد حاضر در کمپانی به هالیوود ریپورتر گفته است:« ما در حال حاضر واقعاً پروژه‌ها و تولیدات بسیاری از دنیای مارول بیشتر از زمان‌های دیگر داریم.»

از طرفی دیگر چند وقتی است که خبر خریداری کمپانی فاکس توسط کمپانی «دیزنی» (Disney) وجود دارد. اگر این خرید ادامه یابد، حق و حقوق‌های مرتبط با مردان ایکس و شخصیت‌های «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) به «استودیو مارول» (Marvel Studios) خواهد رسید و طرفداران دنیای کامیک می‌دانند که در این صورت، این شخصیت‌ها می‌توانند وارد جهان فوق العاده موفق «دنیای سینمایی مارول» (Marvel Cinematic Universe) شوند.

اما به نظر می‌رسد که فاکس قصد پا پس کشیدن ندارد. این کمپانی امسال فیلم‌های «ددپول 2» (Deadpool 2) و «مردان ایکس: دارک فینکس» (X-Men: Dark Phoenix) را اکران خواهد کرد و در گزارش به این موضوع اشاره شده است که شش فیلم دیگر از X-Men در راه است که سه‌ فیلم در سال 2019 و سه فیلم دیگر در سال 2020 اکران خواهند شد.

یکی از فیلم‌هایی که اکران آن در سال 2019 تایید شده، «جهش‌یافته‌های جدید» (New Mutants) است که در ابتدا قرار بود امسال منتشر شود اما به دلیل فیلم‌برداری بعضی از صحنه‌های به سال 2019 موکول شد. تاکنون نیز از پنج فیلم دیگر خبرهای رسمی منتشر نشده اما اعلام شده است که کمپانی فاکس در حال توسعه تعدادی پروژه است.

برنامه‌ی کمپانی فاکس برای اکران هشت فیلم X-Men در سه سال آینده

«گامبیت» (Gambit) اولین پروژه‌ای است که به ذهن می‌آید. پروژه‌ای که در خبرهای پیرامونش گفته شد «چنینگ تیتوم» (Channing Tatum) ایفاگر نقش اصلی آن خواهد بود و «گور وربینسکی» (Gore Verbinski) نیز به عنوان کارگردان آن معرفی شده است. برای انتشار فیلم Gambit در سال 2019 شاید زمانی باقی نمانده است اما برای سال 2020 می‌توان آن را حتمی دانست.

«تیم میلر» (Tim Miller) نیز براساس گزارشاتی که منتشر شده بود در حال کار بر روی فیلم مستقل شخصیت «کیتی پراید» (Kitty Pryde) بعد از اتمام فیلم‌برداری «نابودگر» (Terminator) است که احتمالاً فیلم کیتی پراید نیز جزو فیلم‌های اکرانی در سال 2020 خواهد بود. همچنین قسمت سومی هم برای فیلم Deadpool در نظر گرفته خواهد شد و پروژه‌های Multiple Man و X-Force نیز از فیلم‌های دیگر است.

روز گذشته نیز خبری مبنی بر ساخت فیلم «موج سوار نقره‌ای» (Silver Surfer) توسط فاکس منتشر شد که لیست شش فیلم اکرانی را تکمیل می‌کند.

اگر این فیلم‌ها بر روی پرده‌های سینما روند، سال 2019 بزرگترین سال در تاریخ سینما برای فیلم‌ها ابرقهرمانانه خواهد بود. فیلم «جهش‌یافته‌های جدید» (New Mutants) در کنار دو فیلم بدون عنوان از مردان ایکس به فیلم‌های ابرقهرمانانه «دی‌سی» (DC) یعنی «شزم!» (!Shazam) و «زن شگفت‌انگیز 2» (Wonder Woman 2) خواهند پیوست. در دنیای سینمایی مارول نیز «کاپیتان مارول» (Captain Marvel)، «انتقام‌جویان 4» (Avengers 4) و ادامه «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) از فیلم‌هایی هستند که در سال 2019 اکران می‌شوند.

فیلم بعدی کمپانی فاکس که اکران خواهد شد قسمت دوم فیلم Deadpool بوده که در تاریخ 18 می 2018 برابر با 28 اردیبهشت 1397 دقیقاً دو هفته بعد از اکران «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) وارد سینما می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
برنامه‌ی کمپانی فاکس برای اکران هشت فیلم X-Men در سه سال آینده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس