وحدت و یکپارچگی مسلمانان یه فرهنگ واحد تبدیل شود


وحدت و یکپارچگی مسلمانان یه فرهنگ واحد تبدیل شود

مشاور نخست وزیر عراق صحبت کردن در مورد وحدت اسلامی را داستانی بی‌پایان دانست و گفت: ما امروز دیگر باید با برنامە‌ریزی گستردە و تخصصی وحدت و یکپارچگی، امت اسلامی را بە یک فرهنگ بین اقشار مختلف جامعه تبدیل کنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، محمودخلف جراء العیساوی، در نشست «نقش علمی و روحانیون در وحدت امت اسلامی» که امروز، ۹ اسفندماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با تشکر و قدردانی از برگزاری نشست‌های وحدت آفرینی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمنان امروز منتظر فرصت برای غلبه بر مسلمانان هستند که در این راستا باید بیشتر هوشیار باشیم.

وی افزود: یهودی‌ها و صلیبی‌ها همواره با هم جمع و متعهد هستند و تمام تلاش خود را برای دشمنی با مسلمانان به کار می‌گیرند.

مشاور نخست وزیر کشور عراق بیان کرد: ما مسلمانان دارای قبله، خدا و کتاب واحد هستیم و باید در مقابل توطئه های دشمنان با هم متحد باشیم تا به اسلام آسیب نرسد.

وی با بیان این‌که «تمامی کسانی که لااله الا الله و محمد رسول الله می‌گویند از یک جبهه واحد هستند»، اعلام کرد: این همایش فرصت خوبی است تا با توجه در افکار و اعمالمان مشکلات امت اسلامی را حل کنیم.

وی با اشاره به این‌که «کُردها دارای حق بر امت اسلامی هستند»، بیان کرد: کُردها دارای ریشه و اصالت خاص در ایران و عراق هستند و همواره به امت اسلامی و کشور خود خدمت کرده‌اند.

مشاور نخست وزیر عراق صحبت کردن در مورد وحدت اسلامی را داستانی بی‌پایان دانست و یادآور شد: ما امروز دیگر باید با برنامە‌ریزی گستردە و تخصصی وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را بە یک فرهنگ بین اقشار مختلف جامعه تبدیل کنیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403