حمله لفظی ترامپ به وزیر دادگستری اش


حمله لفظی ترامپ به وزیر دادگستری اش

رئیس جمهور آمریکا در حمله جدیدی علیه جف سشنز روش وی برای تحقیق درباره احتمال سوء استفاده از شنودها را شرم آور توصیف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، حمله لفظی ترامپ به وزیر دادگستری اش

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه به حمله جدیدی علیه جف سشنز، وزیر دادگستری خود اقدام و انتخاب روش وی برای تحقیق درباره احتمال سوءاستفاده در جریان شنودها را «شرم آور» ارزیابی کرد.
ترامپ با اشاره به قانون نظارت بر اطلاعات خارجی آمریکا، این سوال را مطرح کرد که «چرا جف سشنز، از بازرس کل، تحقیق درباره سوءاستفاده احتمالی در قانون نظارت بر اطلاعات خارجی را خواستار شده است؟» قانون نظارت بر اطلاعات خارجی جزئیات شرایطی را که در آنها ممکن است مکالمات شخصی شنود شود، مشخص می کند.
ترامپ که به طور مرتب و علنی نقاط خوب و بد اعضای دولت خود را اعلام می کند، با ابراز تاسف گفت: این (موضوع) پایان ناپذیر خواهد بود و او قدرت ندارد که در تعقیب ها وارد شود.
ترامپ همچنین گفت: مگر بازرس کل را اوباما، رئیس جمهور پیشین، منصوب نکرده است؟ چرا نباید به اعضای هیئت منصفه وزارت دادگستری متوسل شد؟ شرم آور است.
جف سشنز، سناتور سابق آلاباما و بسیار محافظه کار که در جریان مبارزات انتخاباتی ترامپ از حامیان خستگی ناپذیر وی بود، به طور مرتب هدف نیش های تند او قرار می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)