کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس


کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس

گروه جلسات و محافل ــ کرسی‎های تلاوت نفحات‎القرآن با تلاوت قاسم رضیعی، محمد کاظمی، محمدهادی صلح‎جو، حمید شیخ‎زاده و علی دولت‎آبادی به یاد شهدای امنیت و شهدای حوادث اخیر در مناطق مختلف تهران برگزار شد.

کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس

به گزارش ایکنا، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی محافلی برای استماع قرآن از فروردین ۱۳۹۵ کاملا آتش به اختیار آغاز شد و در این هفته به مجلس دویست و هجدهم خود رسید.

کرسی تلاوت 215 نفحات القرآن شنبه 5 اسفند ماه پس از نماز عشا به یاد شهدای امنیت، در مسجد النبی(ص) واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران با تلاوت محمدهادی صلحجو از قاریان ممتاز کشورمان برگزار شد. صلحجو که با استقبال پرشور اهالی تهرانسر روبرو شده بود، در این کرسی تلاوت آیاتی از سوره های انعام و حشر را تلاوت کرد.

کرسی 216 نفحات القرآن یکشنبه 6 اسفند ماه پس از نماز عشا به یاد شهدای امنیت، در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا با تلاوت محمد کاظمی از قاریان ممتاز کشورمان برگزار شد.

کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس

کرسی 217 نفحات القرآن دوشنبه 7 اسفند ماه پس از نماز عشا به یاد شهدای امنیت، در مسجد جامع رسول اکرم(ص) واقع در تهرانسر، چهارراه صدف با تلاوت حمید شیخ زاده از قاریان ممتاز کشورمان برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت حجت‎الاسلام حشمتی ضمن تقدیر و تشکر از قاری کرسی و برگزارکنندگان این کرسی‌ها، دقایقی به بیان نکات تفسیری آیات تلاوت شده پرداخت.

کرسی تلاوت 218 نفحات القرآن چهارشنبه 9 اسفند ماه پس از نماز عشا به یاد شهدای امنیت، در مسجد امام رضا(ع) واقع در نارمک، خیابان دردشت، خیابان بصائری با تلاوت قاسم رضیعی و علی دولت آبادی از قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام نفحات ویدئو،( nafahat.video@) پخش شد، طرح حفظ موضوعی قرآن کریم نیز اجرا شد. بدین صورت که کتابچه حفظ موضوعی به داوطلب اهدا می‌شود و اسم و مشخصات داوطلب ثبت می‌گردد. در پایان هر فصل نیز، به کسانی که این کتابچه را حفظ کرده باشند، یک سفر مشهد مقدس اهدا می‌شود. همچنین در انتهای این کرسی، به تمام کودکان حاضر در کرسی جوایزی اهدا شد تا خاطره ای شیرین از یک محفل و کرسی قرآنی در ذهنشان ثبت شود.

کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس

همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم‌افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه‌نگار است که قرآن‌دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت‌ها و گزارش تصویری این کرسی‌ها ارائه می‌شود.

قاسم رضیعی

دانلود
دریافت
محمد کاظمی
دانلود
دریافت
کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس کرسی‎های نفحات به یاد شهدای امنیت برگزار شد+صوت و عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس