کشف 438 هزار عدد انواع مواد محترقه در مازندران


کشف 438 هزار عدد انواع مواد محترقه در مازندران

رکنا: رئیس پلیس امنیت عمومی استان مازندران از کشف 438 هزار عدد انواع مواد محترقه در سال جاری خبر داد.

کشف 438 هزار عدد انواع مواد محترقه در مازندران

سرهنگ احمد رضا فغانی، گفت: چهارشنبه سوری که به عبارتی تبدیل به چهارشنبه سوزی شده است حالت انحراف یافته چهارشنبه سوری ایرانیان باستان است که با صنعتی شدن جوامع و با آمدن مواد محترقه و انواع نارنجک‌های دستی با تمام آسیب‌ها و زیان هایش به حالت امروزی در آمده است.

رئیس پلیس Police امنیت عمومی مازندران با اشاره به خطرات ناشی از استفاده از مواد آتش زا و خطر آفرین، گفت:: در چهار شنبه آخر سال گروه‌های بسیاری از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دست به اقداماتی می‌زنند که بسیار خطرناک بوده و در مواردی زیاد غیر قابل جبران است.

وی با اشاره به این که پلیس هیچ گاه مخالف شادی و نشاط جوانان نیست، خاطر نشان کرد: متاسفانه در چنین روزی تعداد زیادی از هموطنانمان به ویژه نوجوانان وکودکان بی گناه و بی خبراز همه جا بر اثر سوختگی‌ها و جراحات ناشی از انفجار انواع مواد محترقه در جشنی سوری و کاذب روانه بیمارستان‌ها می‌شوند.

سرهنگ فغانی با اشاره به ماده ۶۱۸ قانون Law مجازات اسلامی هرگونه هیاهو، جنجال، حرکات غیر متعارف یا تعرض به افراد که موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی یا بازداشتن مردم از کسب و کار شود جرم Crime محسوب می‌شود، گفت: برابر قانون با افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی در چهار شنبه آخر سال برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در خاتمه با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود از آنان خواست: احترام به حقوق همنوعان خود را فراموش نکنند و رفتار‌های پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه‌ای شادی و هیجان کاذب، حادثه‌ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم زده و یا کودکی از دیدن زیبایی‌ها محروم کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!