ثبت اطلاعات بیش از 24 نفر درسامانه خدمات الکترونیکی بهزیستی زنجان


ثبت اطلاعات بیش از 24 نفر درسامانه خدمات الکترونیکی بهزیستی زنجان

زنجان-مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر اطلاعات 24 هزار و 381 نفر در سامانه خدمات الکترونیکی بهزیستی استان زنجان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بهزیستی استان زنجان، محمد محمدی با اشاره به اینکه پیش از این دریافتی یک نفره مددجویان بهزیستی ۵۳۰ هزار ریال و میزان یارانه آنها ۴۵۵ هزار ریال بود، افزود: از این پس با اضافه شدن حقوق یارانه، آنها یک میلیون و ۹۳۵ هزار ریال دریافتی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه حقوق خانواده‌های دو نفر پیش از این ۶۱۰ هزار ریال بود، اظهار کرد: مبلغ ۹۱۰ هزار ریال حقوق یارانه آنها که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه ۳ میلیون و ۴۱۰ هزار ریال دریافت می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این دریافتی حقوق خانواده‌های سه نفر ۷۲۰ هزار ریال از سوی بهزیستی بود، خاطر نشان کرد: همچنین مبلغ یارانه‌های آنها نیز ۱ میلیون و ۳۶۵ هزار ریال بود که از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه ۴ میلیون و ۵۶۵ هزار ریال دریافتی خواهد داشت.

محمدی قیداری دریافتی خانواده‌های چهار نفره را ۸۱۰ هزار ریال از سوی بهزیستی اعلام کرد و افزود: همچنین مبلغ یارانه این افراد نیز ۱ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال بود که در نهایت با این حساب میزان دریافتی این خانواده‌ها به ۶ میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

وی همچنین میزان دریافتی خانواده‌های پنج‌ نفره به بالا را ۱ میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد : اضافه بر آن مبلغ ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار ریال نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه واریز می‌شود که در مجموع با اضافه شدن این مبلغ حقوق این خانواده‌ها به مبلغ ۶ میلیون و ۹۲۵ هزار ریال رسید.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه برخی معلولان دو حساب در اختیار دارند که یکی به یارانه و دیگری به مستمری بهزیستی مربوط می‌شود، ادامه داد : از ابتدای امسال میزان افزایش مستمری در حساب یارانه‌ها واریز شد اما در یکی دو ماه اخیر به همان حساب بهزیستی واریز می‌شود و این کار سوء تفاهم ایجاد کرده بود که برخی تصور می‌کردند افزایش مستمری‌ها اعمال نشده اما با این وجود پیگیر برطرف کردن این مهم هستیم.

محمدی قیداری گفت : در حال حاضر اطلاعات ۲۴ هزار و ۳۸۱ نفر در سامانه خدمات الکترونیکی بهزیستی استان زنجان ثبت شده است که از این تعداد ۷ هزار و ۶۶ نفر مستمری بگیر و مابقی از سایر خدمات و امکانات موردی بهره مند می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...