هفته سی و یکم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد


هفته سی و یکم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد

گنبد کاووس – هفته سی و یکم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد با شرکت 53 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، در هفته سی و یکم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد عصر پنجشنبه ۵۳ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در ۶ دور هزار و ۲۰۰ و هزار و ۵۵۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان بیش از ۷۴ میلیون تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های تروبرد داخلی دو ساله و هشت تا ۱۲ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دلیجه عطا با اسب رد شدو زودتر از خط پایان گذشت و آق اویلی بشگرد با اسب ریگان و جواد آچاک با اسب پایرسون به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر بود که بنیامین جرجانی با اسب تایفون عنوان اول را به دست آورد و پیمان قلرعطا با اسب داز قوش و آق اویلی بشگرد با اسب وای وای به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب آی پی ایندی موفق به کسب مقام اول شد و آرمین آق آتابای با اسب سبیت خاطر و ابوطالب چاریزاده با اسب رویال دیاموند به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا ۶ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر شکل گرفت که آرمین آق آتابای با اسب معرکه زودتر از خط پایان عبور کرد و کمال دلیجه عطا با اسب ویو دنس و جواد آچاک با اسب دایان آتلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که امیر مختومی با اسب وابل نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و عیدمحمد غراوی با اسب آی سارا و جواد آچاک با اسب نان آور نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا ۶ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمد خوجملی با اسب الماس موفق به کسب مقام اول شد و رامین قهرمانی با اسب سیلور استار خجم و آق اویلی بشگرد با اسب آی سو سرمدی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

کمال دلیجه عطا بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته سی و یکم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد، کمال دلیجه عطا با کسب دو مقام نخست و یک مقام دوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، آرمین آق آتابای یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کرد و بنیامین جرجانی، امیر مختومی و محمد خوجملی هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است؛ هفته سی و دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد عصر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟