بروس ویلیس ساخت فیلم Die Hard 6 را تایید کرد


بروس ویلیس ساخت فیلم Die Hard 6 را تایید کرد

«بروس ویلیس» (Bruce Willis) اعلام کرده که فیلم Die Hard 6 که مدت‌هاست انتظار می‌رود ساخته شود، تولید خواهد شد. اولین فیلم «جان سخت» (Die Hard) امسال 30 ساله خواهد شد. در فیلم‌های دوره 1980 شخصیت‌هایی با اندام درشت و قدرتمند مثل «سیلوستر استالونه» (Sylvester Stallone) و «آرنولد شوارتزنگر» (Arnold...

«بروس ویلیس» (Bruce Willis) اعلام کرده که فیلم Die Hard 6 که مدت‌هاست انتظار می‌رود ساخته شود، تولید خواهد شد.

اولین فیلم «جان سخت» (Die Hard) امسال 30 ساله خواهد شد. در فیلم‌های دوره 1980 شخصیت‌هایی با اندام درشت و قدرتمند مثل «سیلوستر استالونه» (Sylvester Stallone) و «آرنولد شوارتزنگر» (Arnold Schwarzenegger) دیده می‌شدند، اما فیلم Die Hard از یک شخصیت پلیس عادی که زندگی روزمره دارد و سعی می‌کند مشکلات را حل کند، استفاده کرد.

فیلم Die Hard، در ادامه 4 دنباله داشت و در هر دنباله قدرت شخصیت اصلی فیلم، «جان مک کلین» (John McClane)، بیشتر می‌شد و او در موقعیت‌های خطرناک‌تری قرار می‌گرفت و در «یک روز خوب برای جان سخت» (A Good Day To Die Hard) او را دیدیم که از یک هلیکوپتر آویزان بود و از پنجره یک ساختمان به داخل پرت شد بدون این که خدشه‌ای به او وارد شود. فیلم بعدی با نام «جان سخت: سال اول» (Die Hard: Year One) معرفی شده است و گفته شده که روایت داستانی این فیلم هم پیش-درآمد و هم دنباله خواهد بود. در آن مک کلین امروزی قرار است روی یکی از پروژه‌های جنایی سال‌های اولیه خود کار کند.

به تازگی خبرهای زیادی درباره فیلم Die Hard 6 نمی‌شنویم اما ویلیس در مصاحبه‌اش در برنامه «جیمی فالون» (Jimmy Fallon) گفت:

من قرار است به کالیفرنیا بروم تا فیلم‌نامه را ببینم.

کارگردانی فیلم Die Hard 6 را کارگردان «آزادانه زندگی کن یا سخت بمیر» (Live Free Or Die Hard) یعنی «لن وایزمن» (Len Wiseman) بر عهده دارد و هنوز بازیگری برای نقش مک کلین جوان انتخاب نشده‌ است.

بروس ویلیس ساخت فیلم Die Hard 6 را تایید کرد

طرفداران قدیمی مجموعه Die Hard همچنان نسبت به موفقیت فیلم جدید مرددند و به نظر چندان موافق خط داستانی جدید نیستند. مطمئناً قسمت پنجم این مجموعه، یعنی فیلم A Good Day to Die Hard، در ایجاد نگاه منفی طرفداران قدیمی این مجموعه اکشن بی‌تأثیر نبوده است. قسمت پنجم با وجود فروش نسبتاً خوب در گیشه، به هیچ عنوان مورد پسند طرفداران و منتقدان نبود و نقدهای بسیار ضعیفی را دریافت کرد. نقش‌آفرینی بروس ویلیس نیز دیگر همچون نقش‌آفرینی‌های ابتدایی وی در مجموعه Die Hard نبوده و کیفیت فیلم و نیز بازی بروس ویلیس در یکی دو فیلم اخیر این مجموعه قابل مقایسه با قسمت‌هایی ابتدایی نیست.

انگار که خود بروس هم از بازی در این فیلم خسته شده، انگار که او از حضور در فیلم‌های اکشن خسته شده و کارهای او در سال‌های اخیر حضور افتخاری در فیلم‌هایی مثل «اعمال خشونت» (The Act Of Violence) بوده است. جدیدترین نقش‌آفرینی او، «آرزوی مرگ» (Death Wish) قرار است همین جمعه بر روی پرده سینماها بیاید. امیدواریم که بازی در این فیلم بتواند بار دیگر این ستاره قدیمی هالیوود را به روزهای اوج خود برساند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بروس ویلیس ساخت فیلم Die Hard 6 را تایید کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403