جزئیاتی از بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 توسط آمازون فاش شد


جزئیاتی از بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 توسط آمازون فاش شد

ساعاتی قبل جزئیاتی از بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 توسط آمازون فاش شد. اولین نبرد گیاهان علیه زامبی‌ها به حوالی سال 2012 باز می‌گردد. جایی که استودیوی PopCap یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ژانر Tower Defense را خلق کرد و به همه نشان داد که این مجموعه تا چه اندازه در طراحی...

ساعاتی قبل جزئیاتی از بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 توسط آمازون فاش شد.

اولین نبرد گیاهان علیه زامبی‌ها به حوالی سال 2012 باز می‌گردد. جایی که استودیوی PopCap یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ژانر Tower Defense را خلق کرد و به همه نشان داد که این مجموعه تا چه اندازه در طراحی مراحل عملکرد فوق العاده‌ای دارد. جوری که شاید تجربه Plants Vs Zombies همین حالا هم جذابیت‌های غیر قابل توصیفی داشته باشد. اگر چه بعدها نسخه دوم این بازی برای پلتفرم‌های موبایلی عرضه شد، اما نتوانست موفقیت‌های قسمت اول را تکرار کند. چیزی که Plants Vs Zombies 2 را تا حدودی زمینگیر کرد، پلتفرم‌های بدقلق و نامناسب موبایلی این بازی بود. با این حال استودیوی PopCap از طریق این IP به درآمدهای کلانی دست یافت تا در نهایت باعث شود که این استودیو فکرهای هیجان‌انگیزی برای آینده آن کند. از جمله این ایده‌ها می‌توان به قسمت اول و دوم بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare اشاره کرد. جایی که بر خلاف گذشته دوربین بازی به پشت شخصیت‌ها آمد و ما شاهد نبردهای شوتر سوم شخص بودیم. بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare تا حدودی توانست برای دومین بار موفقیت‌های PopCap را این‌بار به همراه EA تکرار کند. حالا و طبق آخرین اطلاعات بدست آمده به نظر می‌رسد که جزئیاتی از بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 فاش شده است.

جزئیاتی از بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 توسط آمازون فاش شد

در لیست محصولات آمازون ما شاهد پیش فروش نوعی کتاب مصور از بازی Plants Vs Zombies هستیم که ده دلار قیمت دارد. اما موضوع در رابطه با این کتاب مصور و قیمت آن نیست؛ زیرا اتفاق جالب زمانی می‌افتد که ما متوجه می‌شویم وقایع مربوط به کتاب Plants vs. Zombies: Garden Warfare Volume 2 در بین Garden Warfare 2 و بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 جریان دارد و همین موضوع تا حدودی عرضه قسمت سوم یا حدالامکان در دست تولید بودن این عنوان را تایید می‌کند. استودیوی PopCap و الکترونیک آرتز تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند اما جالب است بدانید که قسمت اول و دوم سری Garden Warfare به ترتیب در سال 2014 و 2016 عرضه شدند. لذا اگر طبق سیاست‌های الکترونیک ارتز و خالقان این مجموعه قرار باشد هر دو سال یک‌بار ما شاهد انتشار نسخه از این فرانچاز باشیم، حالا 2018 شده‌ است و کم کم باید خبرهای خوبی از بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 به گوشمان برسد. شما چه فکر می‌کنید؟

شما نیز نظراتتان را در این رابطه با گیم شات به اشتراک بگذارید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جزئیاتی از بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 3 توسط آمازون فاش شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور