افزایش فروش اسلحه در آمریکا پس از تیراندازی فلوریدا


افزایش فروش اسلحه در آمریکا پس از تیراندازی فلوریدا

شرکت اسلحه‌سازی آمریکا اعلام کرد: پس از تیراندازی فلوریدا، شاهد افزایش فروش بودیم.

افزایش فروش اسلحه در آمریکا پس از تیراندازی فلوریدا
به گزارش خدمت؛ شرکت اسلحه‌سازی «اسمیت اند وسون» آمریکا، روز پنج‌شنبه در گفتگو با سرمایه‌گذاران در یک کنفرانس اعلام کرد که به‌دنبال تیراندازی مرگبار فلوریدا، فروش اسلحه‌های این شرکت با افزایش همراه بوده است.

«جیمز دبنی»، مدیر عامل این شرکت اسلحه‌سازی اعلام کرد: از زمان تیراندازی مرگبار 14 فوریه در مدرسه‌ای در پارکلند فلوریدا، شاهد افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش بوده‌ایم.

وی همچنین اعلام کرد که با قربانیان این حادثه مرگبار، ابراز همدردی و در عین حال، از حق آزادی حمل سلاح حمایت می‌کند.

بر اساس نوشته رویترز، به‌طور معمول، در گذشته هم به‌دنبال انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال اعمال محدودیت در آزادی حمل سلاح و همچنین در پی وقوع تیراندازی‌های مرگبار، فروش شرکت‌های اسلحه‌سازی با افزایش همراه بود.

حدود دو هفته پیش، بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه‌ای در پارکلند فلوریدا، دست‌کم 17 نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند. عامل تیراندازی، یک جوان 19 ساله بود که پیش‌تر از این مدرسه اخراج شده بود. در پی وقوع این تیراندازی، دانش آموزان و معلمان زیادی در فلوریدا و حتی در واشنگتن، مقابل کاخ سفید تظاهرات کردند و خواهان اعمال محدودیت‌هایی بر آزادی حمل سلاح شدند.

این در حالی است که ترامپ، در واکنش به این تیراندازی، به جای یافتن یک تدبیر درست، پیشنهاد مسلح کردن معلمان را مطرح کرد و گفت: اگر معلمان مسلح در مدرسه بودند، خیلی زود این تیراندازی به پایان می‌رسید.

ترامپ حتی پیش‌تر در حساب توییتر خود هم با حمایت مجدد از مسلح کردن معلمان نوشت، به معلمانی که اسلحه به دست بگیرند، پاداش هم خواهد داد.

منبع: افکار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک