گیر افتادن جالب آلت تناسلی مرد بدشانس چینی در لوله (عکس)


گیر افتادن آلت تناسلی مرد بدشانس مردی که به‌ صورت خیلی عجیب این اتفاق تلخ و عجیب برایش افتاده بود از روی خجالت نمی توانست به اورژانس تماس بگیرد. آلت تناسلی مرد در لوله گیر افتاد , مرد بدشانس، بعد از دو روز تحمل وضعیتی عجیب به ناچار به آتشنشانی زنگ زد و گفت , آلت تناسلی اش دریک لوله گیر کرده است !  این مرد علت گیر کردن آلتش...

گیر افتادن جالب آلت تناسلی مرد بدشانس چینی در لوله (عکس)

گیر افتادن آلت تناسلی مرد بدشانس

مردی که به‌ صورت خیلی عجیب این اتفاق تلخ و عجیب برایش افتاده بود از روی خجالت نمی توانست به اورژانس تماس بگیرد.

آلت تناسلی مرد در لوله گیر افتاد , مرد بدشانس، بعد از دو روز تحمل وضعیتی عجیب به ناچار به آتشنشانی زنگ زد و گفت , آلت تناسلی اش دریک لوله گیر کرده است ! این مرد علت گیر کردن آلتش داخل لوله را پرت شدن و فرو رفتن آلتش داخل لوله عنوان می‌کند!!

به گزاش تالاب گیر کردن آلت تناسلی مرد نقاش در کانال کولر مرد چینی که آلت تناسلی خودرا در لوله جا گذاشته بود بعنوان خجالت اور ترین موضوع از ان یاد میگردد. لیان تین اهل کشور چین می‌گوید بعلت گرمی بیش از حد هوا لخت مشغول رنکاری منزل بوده است که ناگهان سقوط کرده و آلت تناسلی داخل لوله به مدت دو روز مانده است.

هنگامیکه لیان دچار این اتفاق شد صورتش مثل خون از خجالت سرخ شده بود.لیان ۶۱ ساله میگوید در اتاقش مشغول رنکاری بود که ناگهان پایش لیز میخورد و میوفتد در حین افتادن آلت تناسلی او به داخل لوله ای وارد می‌گردد که خروجی اب کولر خانه بوده است.او که روی گفتن موضوع رابه کسی نداشت به نا چار پس از دو روز وادار شد به اورژانس زنگ بزند.

گیر افتادن جالب آلت تناسلی مرد بدشانس چینی در لوله (عکس)

تیم آتشنشانی هنگامیکه رسیدند لیان از خجالت توان بالا اوردن سرش را نداشت.بر این گمان بود که افراد داستان اتفاق افتاده را قبول نخواهند کرد.چهار ساعت طول کشید تا تیم آتشنشانی شهر گوانژو لوله را بادقت زیاد برش زده و مرد ۶۱ ساله را نجات دهند.لیان می‌گوید با خودم فکر میکردم کسی داستان مرا قبول نخواهد کرد.

بهمین خاطر لوله را خودم از دیوار بریدم و سعی کردم با روغن و مواد روان کننده همه ی چیز را به اتمام برسانم اما موفق نشدم.از خجالت روی زنگ زدن به اورژانس را نداشتم.

اما شرایط ناگوار تر می شد و ممکن بود دچار عفونت شوم.برای فرد دیگری در ایالت سوثهمپتون اتفاق مشابهی افتاده بود .الت مرد در لوله فولادی گیر کرده بود.وی به بیمارستان جنرال اعزام و ۷ نفر از اتش نشانان پس از چند ساعت کار برشکاری فرد را نجات دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم