نقش مهم لباس زیر زنانه در تحریک مردان و بهتر شدن رابطه زناشویی


تاثیر لباس زیر زنانه در رابطه جنسی با شوهر لباس زیر زنانه در زیبایی و بهتر دیده شدن زن بسیار کمک میکند و همچنین نقش مهمی در تحریک شوهر در رابطه جنسی دارد پس برای تحریک شوهر لباس زیر نقش مهمی دارد. ولی باید نکات استفاده از لباس زیر را حتماً بدانید : نقش مهم لباس زیر زنانه در تحریک مردان 1 – استفاده از پارچه های...

نقش مهم لباس زیر زنانه در تحریک مردان و بهتر شدن رابطه زناشویی

تاثیر لباس زیر زنانه در رابطه جنسی با شوهر

لباس زیر زنانه در زیبایی و بهتر دیده شدن زن بسیار کمک میکند و همچنین نقش مهمی در تحریک شوهر در رابطه جنسی دارد پس برای تحریک شوهر لباس زیر نقش مهمی دارد. ولی باید نکات استفاده از لباس زیر را حتماً بدانید :

نقش مهم لباس زیر زنانه در تحریک مردان و بهتر شدن رابطه زناشویی

نقش مهم لباس زیر زنانه در تحریک مردان

1 – استفاده از پارچه های نخی و سبک.

2 – استفاده از رنگ های روشن و متنوع «سفید،زرد،قرمز،سبز،آبی و…»جهت ایجاد روحیه شاداب و با نشاط در خود و همسرتان.

3 – لباسهایی که در دوختشان از پارچه کمتری استفاده شده تا نمایشگر زیبائیهای بدن زن باشد.

4 – سعی کنید لباسهایی دوخت کمتری در انها بکار رفته باشد انتخاب کنید.

5 – در طول روز و ساعاتی که طبق معمول مردها در خانه نیستند بهتر است هر زنی لباسی را بپوشد که تنها باب میل خود اوست.

6 – برای ایجاد روحیه رضایتمندی از تن خود زن لباسهای آزاد و یا لباسهای بدن نما که کمتر بدن زن را می پوشاند بسیار موثر می‌باشد.

7 – پوشیدگی بدن زن زمانی باعث ایجاد جذابیت و کنجکاوی همسر می‌شود که لباسی زیبا زیبائیهای بدن را پوشانده باشد.

۸ – برهنگی کامل بدن زن بیشتر زمان قبل از شروع و یا هنگام انجام آمیزش دارای جذابیت است.

9 – از لباسهای به ظاهر پوشاننده ولی تحریک کننده نگاه همسران، شامل لباسهای چاک دار، نازک، دارای عکسهای تحریک آمیز، نمایش دهنده بخشی ازبدن است «لباسهای چشمک زن» استفاده کنید.شورت های لیز ، چسبان و بسیار لطیف محرکند . به ویژه لباسهای زیر خانمها بسیار متنوع و رنگارنگ است و به اهداف مختلفی ساخته میشوند. برخی برای ایام پریود ، برخی دیگر برای حالت پیدا کردن اندام و برخی دیگر برای زیبایی بیشتر.

عده ای از رنگ های لباسهای زیر وقتی پوشیده می‌شوند با ترکیب رنگ بدن شخص، بسیار محرک و هوس برانگیز میشوند. پوشیدن اینگونه لباس زیر توصیه نمی‌شود، فقط اگر متاهلید و آن هم در زمان کوتاهی که می‌خواهید با همسر خود عمل جنسی انجام دهید ، مجازید برای تحریک خود یا همسرتان از این لباسهای زیر استفاده کنید ؛و گرنه اینگونه لباسهای زیر زمینه مساعدی را برای خودارضایی فراهم می آورند.

علاوه بر این طبق معمول در ساخت آن گونه لباس زیر به جنبه بهداشتی آن توجهی ندارند، لذا موجب حساسیت ، ایجاد عفونت و … در اندام جنسی میشود.لباس زیر زنان نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد.

همیشه سعی کنید قبل از انجام عمل جنسی با همسرتان لباسهای زیر تنگ و تحریک کننده ترجیحآ به رنگ قرمز بپوشید که پوشیدن آن گونه لباسهای زیر به طور شگفت انگیزی همسرتان را تحریک میکند و وی را برای انجام یک عمل لذتبخش جنسی آماده میکند.پس بهترین لباس زیر ، لباسی است که جنس آن از نخ معمولی باشد . هر چه درصد ترکیبات پلاستیکی و مواد شیمیایی این لباس ها کمتر باشد ، برای سلامتی و عدم حساسیت شما مفید تر است .

البته این توصیه برای تمام اشخاص است «نه فقط آنان که مشکل خود ارضایی دارند».

لباس زیر زنانه چه تاثیری در رابطه جنسی دارد؟

نقش مهم لباس زیر زنانه در تحریک مردان و بهتر شدن رابطه زناشویی

لباس زیر خود را چگونه انتخاب کنید

همان اندازه که با انتخاب صحیح یک لباس و پوشیدن آن زیبایی شما افزایش مییابد،به همان اندازه با یک انتخاب غلط در خرید لباس و پوشیدن آن باعث می‌شوید که ظاهرتان بد بنظر برسد.

مساله ی لباس زیر حتی مهم تر از انتخاب لباس می‌باشد زیرا اگر شما لباس زیر بدی را انتخاب کنید حتی اگر لباس فوق العاده رابه تن داشته باشید اما بازهم بد جلوه میکنید.

لباس زیر هایی با جنس دانتل،یا لباس زیر های که دارای خاصیت انعطاف پذیری هستند بهترین جنس و بافت برای لباس زیر هستند.

لباس زیر هایی که به طور روزمره ودر طول روز از انها استفاده میکنیم باید دارای چه مشخصاتی باشند؟
برای لباس زیر هایی که قصد دارید در طول روز از آن ها استفاده کنید توصیه میکنیم لباس زیر هایی باشند که دارای جنس طبیعی باشند،از لباس زیری که ازجنس های دارای مواد ترکیبی مانند پلاستیک و … هستند استقاده ننمایید چون شما یک مدت طولانی از صبح تا شب میخواهید از این لباس زیر استقاده کنید این جنس باعث می‌شود که شما در طول روز احساس ناراحتی داشته باشید.

شما می‌توانید از مدلهای مختلف لباس زیری که تمایل دارید در طول روز استفاده نمایید تا بتوانید به اسانی و بدون اذیت شدن به کارهای روزمره تان برسید.

لباس زیر ی که برای رفتن به یک جشن باید استفاده کنید باید دارای چه شرایطی باشند ؟

اگر لباسی راکه قصد دارید بپوشید دکلته و یا لباس هایی دراین سبک می باشد بهتر است از لباس زیر ی با جنس دانتل استفاده نمایید

زیرا این جنس باعث میشود که بالاتنه شما جالب تر و بهتر بنظر برسد.

اگر لباسی که می‌خواهید بپوشید دارای بالا تنه ی لختی می‌باشد و شما بالا تنه ی کوچکی دارید توصیه میکنیم از لباس زیر هایی استفاده نمایید که مخصوص بالاتنه کوچک هستند زیرا دراین لباس زیر ها لایه ها و پوشش های خاصی وجوددارد که باعث میشود،کمی بالاتنه شما بزرگ‌تر به نطر برسد.زیرا در لباس ها که دارای بالا تنه ی لختی هستند بیشترین و نخستین قسمتی که دیده میشود بالاتنه شما می باشند.

نحوه ی نگهداری از لباس زیر

لباس زیر خودرا با دست بشویید یا اگر توسط خودرو لباس شویی اینکار انجام می‌دهید بهتر است برنامه ی اتومبیل لباس شویی را بر روی لباسهای حساس قرار دهید زیرا اگر برنامه ی و دمای بالاتری را انتخاب کنید باعث می‌شود تا بافت لباس زیر تان آسیب ببیند و زود از بین برود.

آدم برای این که تمیز و مرتب بنظر برسد طبق معمول سعی می‌کند ظاهری آراسته داشته باشد و لباس هایی مرتب و تمیز بپوشد ولی متخصصان پوست معتقدند که لباس زیر هم به همان اندازه در سلامت و بهداشت افراد موثر است.لباسهای زیر در تماس نزدیکی با پوست ما هستند و این باعث می‌شود که درصورت رسیدگی نکردن به آن ها منشأ انواع حساسیت ها و عفونت های قارچی شوند.

در کشور های توسعه یافته،تمهیدات و استاندارهای خاصی را برای تولید لباس زیر رعایت میکنند؛ مثلاً بهترین الیاف را جهت بافت پارچه های لباس زیر تهیه کرده و با مواد کاملا بهداشتی و استاندارد، رنگ و تکمیل می نمایند.

بهمین دلیل، قیمت این لباس ها بالا میرود. لباس زیر هایی با جنس دانتل یا آنهایی که دارای خاصیت انعطاف پذیری هستند بهترین جنس و بافت محسوب میشوند. اگر با این جنس لباس زیر آسان نیستید، ما انواع نخی رابه شما پیشنهاد می‌کنیم که حساسیت پوستی کمتری ایجاد میکند.

لباس زیر از کالاهای مصرفی است که باید آنرا زود به زود نو کرد و زیاد هم باید داشت. اگر لباس زیر به اندازه کافی داشته باشید، آنرا زود به زود عوض میکنید و به اسانی هم آنرا دور می‌اندزید.

خیلی ها بدلیل این که لباس زیرشان در دسترس دید دیگران نیست، آنرا تا چند سال به بدترین وضع نگه می دارند. شما خیلی ارجمند اید و لباس زیرتان هم باید در شأن تان باشد. هر از گاهی لباسهای زیر خودرا بجوشانید تا آلودگی آن به طور کامل از بین برود.

لباس زیر خودرا تعمیر کنید و همچنین میتوانید برای خود لباس زیر بدوزید. در عین حال می‌توانید برای از بین بردن میکروب های آن لباس زیرتان را بعد از شستشو و پیش از پوشیدن اتو کنید.

اندازه لباس زیر هم مهم است

لباس زیر زنانه-لباس زیر تنگ عروق پوست را تحت تاثیر قرار داده ودر قسمت هایی مانع گردش صحیح خون می‌شود به خصوص اگر تنگی لباس در ناحیه لگن، زانو، سینه و حلقه آستین ها باشد.

همین اختلال جریان خون باعث همان عارضه شایع لباسهای تنگ میشود، یعنی کوفتگی و خستگی. البته گاهی این تنگی به حدی زیاد می‌شود که قسمت هایی از پوست کبود میشود. یکیدیگر از مشکلات لباسهای تنگ مشکلات گوارشی است.

درواقع لباس تنگ حرکات دودی «حرکات کرم گونه» دستگاه گوارش را مختل میکند و موجب تجمع گاز در معده و نفخ شکم می‌شود که طبق معمول با درد شکم همراه است.

همچنین پوشیدن لباس زیر تنگ و بدون تبادل هوا باعث افزایش احتمال ابتلا به عفونت مثانه در زنان می‌شود. یکیدیگر از عوارض لباسهای تنگ نوعی کهیر به نام کهیر فشاری است. این نوع کهیر در اثر فشار موضعی بر بدن مثل پوشیدن لباسهای تنگ ایجاد می‌شود.

برای انتخاب لباس زیر زنانه بروید سراغ الیاف طبیعی

لباس زیر هایی که قصد دارید در طول روز از آن ها استفاده کنید بهتر است دارای جنس طبیعی باشند. از جنس هایی که دارای مواد ترکیبی مانند پلاستیک و … هستند استفاده نکنید چون شما یک مدت طولانی از صبح تا شب میخواهید از این لباس زیر های استفاده کنید این جنس باعث می‌شود که شما در طول روز احساس ناراحتی داشته باشید.

فرار از باکتری و قارچ

هرروز لباس زیرتان را عوض کنید و منتظر حمام رفتن نمانید؛ در غیر این صورت به اسانی دچار انواع قارچ های پوستی و خارش و حساسیت خواهید شد.قارچ ها در محیط گرم و مرطوب به اسانی رشد می‌کنند بهتر است برای کاهش دادن احتمال ابتلا به این قارچ های پوستی از محلول های ضدعفونی کننده ویژه بانوان و آقایان استفاده کنید و پس از استفاده از آب از دستمال کاغذی استفاده کنید تا رطوبت محیط را نیز کاهش دهید.

از سوی دیگر بهتر است لباس زیر بانوان و آقایان جدا از هم شسته و خشک شود ودر صورت امکان در نور مستقیم آفتاب خشک شود تا میکروب های آن بیشتر از بین بروند.

لباس های زیر زنانه نایلونی نخرید

لباس زیر نایلونی بعلت ایجاد تعریق زیاد امکان ابتلا به قارچ پوستی را افزایش میدهد.لکه های ناشی از قارچ طبق معمول به رنگ قهوه ای روشن است و حدود دو یا سه سانت قطر داشته و حالت پوسته دهی مختصری نیز دارد.

امکان بروز این بیماری در اطفال و جوانان شایع تر است. تشخیص این بیماری از طریق نمونه برداری از سطح پوست و بررسی آن به وسیله میکروسکوپ امکانپذیر است. درمان لکه های ناشی از قارچ با استفاده از شامپوها و داروهای پوستی و موضعی ضدقارچ انجام می‌شود، درصورت گستردگی بیماری، استفاده از داروهای خوراکی ضدقارچ نیز برای درمان ضروری است. برای درمان ریشه ای بیماری قارچ ممکن است به یک دوره طولانی نیاز باشد.

نکات بهداشتی در ارتباط با لباس زیر زنانه

۱- هرروز لباس زیر خودرا عوض کنید.

۲- لباس زیر خودرا جدا از سایر لباسها و جدا از لباسهای زیر دیگران بشوئید.

۳- به هیچ عنوان از لباس زیر دیگران حتی نزدیکان استفاده نکنید.

۴- لباس زیر خودرا حتماً در آفتاب خشک کنید چرا که آفتاب بهترین ضدعفونی کننده است درصورت عدم امکان با اتوی داغ آن ها را اتو کنید.

۵- بهتر است که لباس زیر به رنگ روشن-مخصوصا سفید- باشد تا تغییرات ترشحات به سهولت تشخیص داده شود.

حتما بخوانید:

آموزش لذت بردن در رابطه جنسی با همسر

چگونگی شروع رابطه جنسی با همسر

تحریک مردان را در رابطه جنسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید