دستگیری کثیف ترین عروس و داماد در کرج + عکس


دستگیری کثیف ترین عروس و داماد در کرج + عکس

رکنا: اعضای باند سارقان مسلح مأمورنما که توانسته بودند با همدستی عروس وداماد، وارد خانه یک زوج بازنشسته شوند و با شکنجه آنان اموال قیمتی‌شان را سرقت کنند با تلاش مأموران دایره مبارزه با جرایم آگاهی استان البرز دستگیر شدند.

دستگیری کثیف ترین عروس و داماد در کرج + عکس

ساعت 10 صبح یکشنبه هفته گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های 110 درباره یک سرقت Stealing مسلحانه، مأموران وارد خانه‌ای در خیابان گوهردشت کرج شدند و بانوی سالخورده‌ای را دیدند که توسط مهاجمان مسلح بشدت مصدوم شده بود.
در نخستین مرحله تحقیقات، کارآگاهان دریافتند سارقان در لباس پلیس Police و با اسلحه قلابی وارد خانه این زوج سالمند شده‌اند. مأموران پس از چهره نگاری دزدان، پنج تن از اعضای این باند- چهار مرد و یک زن جوان-را دستگیر کردند.
در بازجویی از متهمان مشخص شد اعضای این باند قبل از اجرای نقشه سرقت، از زن جوان که قبلاً به‌عنوان مستخدم خانگی هرازگاهی به خانه زوج سالمند رفت وآمد داشته است اطلاعات لازم را درباره اموال و دارایی این زن و شوهر سالخورده کسب کرده‌اند.
زن همسایه طبقه دوم که با شنیدن سروصدای عجیب از داخل خانه این زوج ترسیده و بسرعت با پلیس تماس گرفته بود درباره ماجرا به خبرنگار حوادث Accidents «ایران» گفت: «تقریباً تازه از خواب بیدار شده بودم که سروصدای عجیبی را شنیدم. تا از پنجره به حیاط خانه نگاه کردم دیدم افراد ناشناسی با لباس پلیس و یک خودرو نقره‌ای رنگ از خانه خارج شدند. وقتی پایین رفتم با صحنه تکان دهنده‌ای روبه‌رو شدم بانوی سالخورده بشدت زخمی شده بود و مستخدم خانه به‌خاطر ضربه‌ای که به‌سرش خورده بود روی زمین افتاده و پیرمرد هم نای حرف زدن نداشت. برای همین به پلیس زنگ زدم.»
سرهنگ صفایی رئیس پلیس آگاهی استان البرز دراین باره گفت: «پس ازبررسی‌های تخصصی و با توجه به اطلاعاتی که به‌دست آوردیم توانستیم خیلی زود متهمان را دستگیر کنیم وکماکان بازجویی از آنها ادامه دارد. به‌گفته وی، سارقان تحت عنوان مأمور پلیس وارد منزل زوج پیر شده و با بستن دست و پای آنها اقدام به سرقت اموال منزل ازجمله چند تابلو فرش، رایانه و برخی وسایل دیگر کرده بودند. سارقان دارای سوابق کیفری ازجمله مواد مخدرو سرقت هستند.
لحظات دیدار متهمان با مالباخته
صبح دیروز و درحالی که همه متهمان برای بازسازی صحنه جرم Crimeهمراه مأموران پلیس در خانه این زوج سالخورده حضور یافته بودند لحظه غیرمنتظره‌ای پیش آمد. پیرزن وقتی مستخدم سابقش را همدست دزدان دید در حالی که اشک می‌ریخت به این دختر جوان که تازه یک ماه از ازدواجش گذشته بود گفت: من تورا عین دخترم دوست داشتم وحتی برای جهیزیه ات کمک کردم وبرای اینکه در زندگی کم و کسری نداشته باشی هرکاری از دستم برآمد برایت انجام دادم پس چرا همدست شوهرت شدی و به خانه‌ام دستبرد زدید و جان من وشوهرم را به خطر انداختید. تو که فقط بیست سال داری. چطور این کار را انجام دادی و شریک دزدان شدی؟
دختر جوان هم گفت: من شرمنده‌ام. باورکنید دزدان من و شوهرم را گول زدند و وقتی از مهربانی‌های شما به آشنایان‌مان گفتیم آنها نقشه سرقت را کشیدند. با این حال زن سالخورده دست نوازش برسر زن جوان کشید و گفت: «تو را می‌بخشم و هنوز دوستت دارم.اما شوهرت به درد زندگی تو نمی‌خورد.» و...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

6 بار تجاوز به دختر 13 ساله توسط جوان 30 ساله+ عکس

دستگیری سلطان کوکائین و فروشندگان «گل شیطان» در تهران + گفتگو وجزئیات

راز تلخ نوزاد جابه جا شده در یک بیمارستان تهران / او بچه من نیست!

این تبهکار ساعت 120 میلیون تومانی به دست داشت + تصویر بدون پوشش

مار پیتون گوزنی را بلعید + عکس

استاد دانشگاه دختر دانشجو را به خانه اش برد / او مرا دختر خیابانی کرد!

دختر مجردم باردار شد، او نمی دانست پدر بچه چه کسی است! + عکس

پیدا شدن کلت کمری از محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج + عکس

پشت پرده درگیری عجیب برای تصاحب جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج

محاکمه پسر عاشق پیشه به خاطر 13سال مزاحمت شیطانی برای خانواده دختر مورد علاقه اش در تهران+ عکس

خواستگاری زن 50 ساله از رئیس جمهور + فیلم دیدنی

عکس های دیده نشده از لاشه هواپیما /عروسک دخترانه ای که صاحبش زیر برف ها مدفون است +تصاویر

سرنوشت شوم زن جوان در روز روشن + فیلم

بیمارستان نوزاد مرده‌ را اشتباهی تحویل‌مان داده است / بچه مان زنده است

پیدا شدن کلت کمری از محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج