هیلی از سیاست‌های آمریکا در قبال اسرائیل دفاع کرد


هیلی از سیاست‌های آمریکا در قبال اسرائیل دفاع کرد

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در سخنانی متناقض در دفاع از رژیم صهیونیستی از یک سو توان نظامی این رژیم اشغالگر را بسیار بالا دانست و از سوی دیگر سازمان ملل را به زورگویی به تلاویو متهم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، نیکی نیلی شامگاه دوشنبه به وقت محلی در نشست سالانه لابی صهیونیستی در امریکا موسوم به کمیته عمومی آمریکایی إسرائیلی (ایپک) گفت: قدرت نظامی اسراییل بسیار بالا است اما در سازمان ملل به تلاویو زورگویی می شود و من هرگز آن را تحمل نخواهم کرد.

وی در این سخنرانی از بی اطلاعی از سازمان ملل سخن گفت و ادامه داد: کمی بعد از انتخابات 2016 آقای ترامپ از من خواست در دولتش به عنوان سفیر امریکا در سازمان ملل کار کنم. به او گفتم که من یک استاندارم و از سازمان ملل چیزی نمی دانم.

وی افزود: به او گفتم که من انجا هر چه بخواهم به زبان خواهم آورد ترامپ در پاسخ اقای ترامپ به من گفت من دقیقا برای همین تو را می خواهم. هیلی ادامه داد: شما اخیرا دیدید که صائب عریقات یک نصیحت به من کرد. به من گفت خفه شو!‌

وی گفت : آقای عریقات! من اهل احترامم اما هرگز خفه نخواهم شد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل اضافه کرد:قبل از این که به سازمان ملل بیایم به اصولی معتقد بودم که به درد من خورد. یکی این که در کنار دوستان بایستم. نماینده آمریکا تاکید کرد: من هیچ صبری در برابر زورگوها ندارم و معتقدم ایستادن در کنار دوستان مهم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط