تشکیل شورای بانوان خیر در 33 دانشگاه علوم پزشکی


تشکیل شورای بانوان خیر در 33 دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش بهداشت نیوز، حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت در پنجمین مراسم همایش خیرین سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: کارها فقط مربوط به درمان نمی شود و باید در حوزه های پژوهش و آموزش اقدامات خوبی انجام...

به گزارش بهداشت نیوز، حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت در پنجمین مراسم همایش خیرین سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: کارها فقط مربوط به درمان نمی شود و باید در حوزه های پژوهش و آموزش اقدامات خوبی انجام شود.

وی ادامه داد:خیرین در شهرستان ها اقدامات خوبی را در حوزه سلامت انجام داده اند و ای کاش این کارهای خیر را محدود به شهر خودشان نمی‌کردند.

شهریاری با بیان اینکه کوتاهی از ما بوده است که نتوانستیم افراد را به کار خیر در حوزه سلامت جذب کنیم، افزود: تشکل ها باید منظم شوند و برای فعالیت آنها نیازها را برآورد کرد تا نتایج بهتری حاصل شود.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت افزود: کارهای سخت افزاری امروزه زیاد ضرورتی ندارد و ما باید به سمت پیشگیری و سبک زندگی اسلامی حرکت کنیم و این عوامل را در الویت کارهای خود قرار دهیم تا جوانان ما گرفتار چاقی و دیابت و بیماری های عیر واگیر نشوند.

شهریاری یاد آور شد: در ۳۳ دانشگاه علوم پزشکی شورای بانوان خیّر راه اندازی شده است و باید از ظرفیت آنها در فرهنگ سازی و پیشبرد بهتر کارها استفاده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جام ملت‌های فوتسال آسیا|ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد