بررسی بازی Magic Tiles 3؛ یک رقابت موزیکال!


موسیقی در اکثر مواقع نقش مهمی را در اوقات فراغت افراد بازی می‌کند و تعداد افراد بسیاری را می‌توان پیدا نمود که برای رفع خستگی یا فرار از استرس‌های ناشی از فعالیت‌های روزانه دست به دامان موزیک می‌شوند تا اندکی از فعالیت‌های خسته‌کننده فاصله بگیرند. حال فرض کنید همین موزیک در کنار یک بازی ساده اما دوست داشتنی برای کاربران ارایه گردد، مطمئنا این...

موسیقی در اکثر مواقع نقش مهمی را در اوقات فراغت افراد بازی می‌کند و تعداد افراد بسیاری را می‌توان پیدا نمود که برای رفع خستگی یا فرار از استرس‌های ناشی از فعالیت‌های روزانه دست به دامان موزیک می‌شوند تا اندکی از فعالیت‌های خسته‌کننده فاصله بگیرند. حال فرض کنید همین موزیک در کنار یک بازی ساده اما دوست داشتنی برای کاربران ارایه گردد، مطمئنا این ترکیب قادر خواهد بود تا کاربران زیادی را به‌ سوی خودش جذب کرده و تجربه‌ای ایده‌آل را برای آنها رقم بزند.

تبلیغات
سایت خودرو / بلیط هواپیما / آموزش بازاریابی

بازی Magic Tiles 3 دقیقا روی همین نکته ساده زوم کرده و با بهره‌گیری از این ایده جالب به دنبال ارایه موسیقی با کیفیتی بالا در کنار یک بازی چالش‌ برانگیز است. در این مقاله قصد داریم باهم به بررسی بازی Magic Tiles 3 بپردازیم و ببینیم آیا بازی در راه رسیدن به هدف والای خود موفق شده یا خیر! تا پایان با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

با شروع بازی در همان ابتدا عناصر اصلی در این گیم یعنی موسیقی، سرعت عمل و دقت بیش از دیگر موارد خودنمایی می‌کنند و بخش آموزش ابتدای بازی هر آنچه که نیاز است تا از پیانوی جادویی لذت ببرید را به کاربر آموزش خواهد داد. تنها قانون در این بازی، با انگشت زدن روی کاشی‌های سیاه رنگ است! شاید بگوید چقدر ساده و بی‌مزه ولی صبر کنید این همه آن چیزی که بازی مورد بحث در دل خود نهفته دارد، نیست.

بررسی بازی Magic Tiles 3؛ یک رقابت موزیکال!

در این بازی لیستی از آهنگ‌های مختلف و معروف پیش روی گیمر قرار داده می‌شود که در ابتدا تنها دو عدد از آنها قابل پخش بوده و برای نواختن موزیک‌های بعدی موجود در لیست باید به رکورد خاصی در آهنگ‌های قبلی دست یابید تا به نوعی قفل موزیک‌ها شکسته شود. البته باید گفت که برخی از آهنگ‌ها تنها از طریق تهیه اکانت پریمیوم قابل دریافت هستند ولی بازی برای آن‌که بیش از پیش دل کاربران را بدست آورد در بخش هدایای روزانه به نام “Treasure Hunt” تعدادی صندوقچه را به شما نشان می‌دهد که باید به‌طور دل‌خواه یکی را انتخاب کنید و معمولا هدیه شما یکی از آهنگ‌های غیررایگان و پریمیوم بازی است.

پیانوی جادویی شما با زدن روی کاشی‌ها توانایی نواختن هر صدایی را دارد و همین باعث شده برخلاف نسخه‌های پیشین این بازی، ورژن جدید از موزیک‌هایی با سازهای مختلف بهره بگیرد و تنوع بیشتری را در بازی اعمال نماید. هر آهنگ دارای دو سطح برای نواختن است که در سطح اول سه ستاره درخشان دریافت می‌کنید که البته سرعت نمایش کاشی‌ها چندان بالا نیست اما در سطح دوم که باید سرعت عمل بالاتری داشته باشید، سه تاج درخشان هدیه خواهید گرفت که امتیاز بیشتری را هم برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

ویژگی متمایز و خاصی که بازی Magic Tiles 3 را جذاب می‌کند، هماهنگ شدن افت و خیزهای آهنگ با لمس‌های کاربر است. به‌طوری‌که احساس می‌کنید خودتان در حال نواختن موسیقی هستید و باید گفت در صورتی‌که هنگام اجرای بازی از هندزفری یا هدست هم استفاده نمایید، این لذت دوچندان می‌گردد. بازی از سه بخش اصلی آفلاین، رقابت‌های آنلاین و چالش‌ها تشکیل می‌شود. بخش آفلاین دقیقا همان حالتی است که کمی بالاتر بیان کردیم و باید با کسب امتیاز بهتر، موزیک‌های بیشتری را برای نواختن آزاد کنید.

بررسی بازی Magic Tiles 3؛ یک رقابت موزیکال!

در قسمت چالش‌ها باید با خودتان مسابقه دهید و رکوردهای‌تان را بهبود بخشید. باید افزود در این قسمت، چالش‌های آنلاین نیز وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد با دیگر بازیکنان حاضر در دنیا به رقابت بپردازد. اما بار اصلی را حالت رقابت‌های آنلاین به دوش می‌کشد که وظیفه افزودن هیجان و ایجاد تنوع را برعهده دارد. این بخش دارای دو قسمت بازی سریع و بازی انتخابی است. در بازی سریع همان‌طور که از اسمش پیداست در کمترین زمان ممکن، وارد رقابتی چهار نفره و هیجان انگیز می‌شوید که باید نواختن یک آهنگ تصادفی را تا شکست دیگر بازیکنان ادامه دهید و با گذشت زمان و افزایش سرعت کاشی‌ها درصورتی که لمس اشتباهی داشته باشید از رقابت حذف خواهید شد ولی می‌توانید تا پایان برای نمایش نتایج در رقابت باقی بمانید. یکی از نکات مثبت نمایش لحظه‌ای وضعیت دیگر کاربران است که به محض شکست یک فرد بقیه اشخاص از این موضوع مطلع می‌گردند و هیجان بازی هنگامی‌‌که تنها دو نفر در مسابقه حضور دارند، وصف نشدنی است.

در بخش انتخابی باید از بین اتاق‌های رقابت موجود یکی را انتخاب کرده، با دیگر افراد وارد صحنه مسابقه شوید و بقیه قوانین کاملا مشابه بخش قبلی است. اما در حقیقت باید هدف توسعه‌دهندگان از ایجاد این بخش را ساخت اتاق اختصاصی و دعوت از دوستان‌تان برای تجربه چالشی جذاب دانست. هر کاربر می‌تواند یک اتاق مخصوص ساخته و با اعلام شماره آن به دیگر افراد به‌صورت آنلاین با آنها مسابقه دهد.

علاوه‌بر گرافیک ساده ولی دوست‌داشتنی در بازی Magic Tiles 3 همان‌طور که گفته شد، موسیقی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها بوده که با ظرافت خاصی آماده گشته و جدای از تنوع موزیک‌ها، کیفیت تِرَک‌‌ها یکی‌دیگر از عوامل مهمی است که توسعه‌دهندگان به آن توجه خاصی داشته‌اند. هرچند همانند نسخه‌های پیشین، ورژن سوم بازی نیز بیشترین موزیک‌های ملایم را شامل می‌گردد ولی این بخش بسیار مناسب و گوش‌نواز طراحی شده است.

بررسی بازی Magic Tiles 3؛ یک رقابت موزیکال!

بدون شک، این بازی یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای گذرندان اوقات فراغت است و احتمالا به یکی از بازی‌های مورد علاقه‌تان تبدیل خواهد شد، هرچند ممکن است بعد از مدتی به دلیل تکراری شدن آن را از گوشی هوشمند خود حذف نمایید. نظر شما درباره این بازی چیست؟

بررسی بازی Magic Tiles 3؛ یک رقابت موزیکال!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس