ادعای فرامرز خودنگاه:مردان آهنین به آنتن نوروزی بر می گردد


ادعای فرامرز خودنگاه:مردان آهنین به آنتن نوروزی بر می گردد

۶سال از تعطیلی مسابقه مردان آهنین که یکی از برنامه های پرطرفدار تلویزیون در عید نوروز به شمار می رفت، می گذرد. البته آنطور که شنیده می شود قرار است بار دیگر این مسابقه با شیوه جدیدی که برگزار شده، از تلویزیون در ایام نوروز پخش شود و جای برنامه...

۶سال از تعطیلی مسابقه مردان آهنین که یکی از برنامه های پرطرفدار تلویزیون در عید نوروز به شمار می رفت، می گذرد. البته آنطور که شنیده می شود قرار است بار دیگر این مسابقه با شیوه جدیدی که برگزار شده، از تلویزیون در ایام نوروز پخش شود و جای برنامه آقای گزارشگر که در سال های اخیر روی آنتن رفته بود را بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرامرز خودنگاه، رییس کمیته قویترین مردان از احتمال بالای پخش این برنامه در نوروز ۹۷ خبر داد؛ اگرچه تعیین تکلیف نهایی را به روزهای آینده موکول کرد. برنامه‌ای که در سال‌های ٧٧، ٨٠ و از ٨٣ تا ٩١ از شبکه سوم سیما پخش می‌شد، به یکی از برنامه‌های پرمخاطب سیما در طول ایام نوروز تبدیل شده بود؛ به ‌طوری که بعد از قطع پخش آن هنوز هم خیلی از علاقه‌مندان به ورزش اخبار مربوط به قویترین مردان ایران را پیگیری می‌کنند.

البته مسئولان صداوسیما هم دلایلی مثل حاشیه‌های زیاد ورزشکاران این رشته را جزو علل اصلی قطع پخش آن عنوان کردند. شرکت برخی از قهرمان‌های نامدار این رشته در نزاع‌های خیابانی که یکی از آنها به درگذشت روح‌الله داداشی انجامید، چهره مردان‌ آهنین را در جامعه کمی مخدوش کرد. بعد از آن دیگر اصرار و تلاش‌ها هم فایده‌ای نداشت؛ اما همچنان قویترین مردان ایران در انتظار برگزاری مسابقه‌ای مشابه مردان‌ آهنین هستند.

ادعای فرامرز خودنگاه:مردان آهنین به آنتن نوروزی بر می گردد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی