ویژه برنامه های میلاد فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برپا می شود


ویژه برنامه های میلاد فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برپا می شود

شیراز- ایرنا- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه هایی برای برگزاری در شاهچراغ سومین حرم اهل بیت (ع) تدارک دیده شده است.

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، حجت الاسلام احمد سلامی افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، آیین توسل به اهل بیت (ع) و غبار روبی بارگاه منور ام احمد همسر امام هفتم شیعیان و مادر احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) و گلباران قبور مادران و همسران شهدا در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه (هفدهم اسفند) از جمله این ویژه برنامه هاست.
وی بیان کرد: همچنین در ساعت 30: 16فردا (پنجشنبه) همخوانی سوره دخان در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می شود و 15 زوج مراسم عقد ازدواج خود را در سالن پیوند آسمانی این آستان مقدس انجام می دهند.
سلامی ادامه داد: جشن بانوان خدام این حرم مطهر نیز از ساعت 14 تا 16 روز هفدهم اسفندماه جاری در سالن ولایت این آستان مقدس برگزار و همزمان با آن جشن ویژه کودکان با حضور نمایندگان این آستان در شهرستان ارسنجان و بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت برپا خواهد شد.
وی گفت: روزهای هفدهم و هجدهم اسفندماه جاری نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این مکان مقدس، حجج اسلام سید ابو فاضل رضوی اردکانی و محمد مهدی ماندگاری، پیرامون فضایل و مناقب حضرت زهرا (س) سخنرانی خواهند کرد و حاج خلیل نگهبان نیز در ثنای حضرت صدیقه کبری (س) مداحی می کند.
سلامی، از عموم زائران و مجاوران این حرم مطهر و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در این برنامه ها دعوت کرد.
وی همچنین بیان داشت: افزون بر برنامه هایی که برای این مناسبت خجسته تدارک دیده شده، جشن های گروه کبوترانه حرم شاهچراغ (ع) با محوریت جشن تکلیف دختران و جشن ولادت باسعات حضرت زهرا (س) از دوازدهم اسفندماه جاری در مناطق زلزله زده کرمانشاه آغاز شده که تا هجدهم همین ماه که مصادف با سالروز میلاد دخت بنی مکرم اسلام (ص) است ادامه دارد.
9873 /6118

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس