کارکرد مساجد در ترویج عدالت فرهنگی مورد توجه قرار گیرد


کارکرد مساجد در ترویج عدالت فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

اردبیل- معاون سیاسی استانداری اردبیل گفت: ضروری است کارکرد مساجد و کانون های فرهنگی هنری جهت ترویج عدالت فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نواداد عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل تصریح کرد: از بدو انقلاب اسلامی و حتی قبل از پیروزی آن مساجد کارکرد قابل توجه تربیتی داشته است.

وی افزود: نقش مساجد در تربیت فکری عقیدتی مردم به حدی برجسته بوده که امام راحل مساجد را از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی می دانست.

معاون سیاسی استانداری اردبیل متذکر شد: امروز نیز نباید از نقش تربیتی مساجد غافل شد و باید در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز از ظرفیت مساجد استفاده کرد.

به گفته نواداد در اجرای برنامه های فرهنگی مساجد، کانون های فرهنگی نقش کلیدی دارند و می توانند ظرفیت نخبگان فرهنگی را فعال سازند.

وی فعالیت ۵۱۶ کانون فرهنگی در مساجد استان را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: ۶۰ درصد کانون ها در مناطق روستایی فعالیت دارند.

معاون سیاسی استانداری اردبیل به فعالیت ۱۶ درصد کانون های فرهنگی در مناطق صفر مرزی اشاره و تصریح کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه ایجاد کانون ها در نیمی از مساجد استان هدف گذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟