دوره 10 جلدی تفسیر حکیم یکباره رونمایی می‌شود/ چاپ اصول کافی


 شفقناــ تفسیر حکیم استاد حسین انصاریان که تاکنون 9 جلد آن به چاپ رسیده است،‌ تا کامل شدن چاپ 10 جلد آن رونمایی نخواهد شد. به گزارش ایکنا جلد 5 و 6 تفسیر حکیم شیخ حسین انصاریان که به صورت کامل شامل 25 جلد خواهد بود،‌ طی بهار سال 97 منتشر می‌شود و در نمایشگاه […]

دوره 10 جلدی تفسیر حکیم یکباره رونمایی می‌شود/ چاپ اصول کافی
شفقناــ تفسیر حکیم استاد حسین انصاریان که تاکنون ۹ جلد آن به چاپ رسیده است،‌ تا کامل شدن چاپ ۱۰ جلد آن رونمایی نخواهد شد.

به گزارش ایکنا جلد ۵ و ۶ تفسیر حکیم شیخ حسین انصاریان که به صورت کامل شامل ۲۵ جلد خواهد بود،‌ طی بهار سال ۹۷ منتشر می‌شود و در نمایشگاه کتاب ارائه خواهد شد.

از این تفسیر تاکنون ۳ جلد منتشر شده است که موسسه دارالعرفان الشیعی درصدد آن بود که پس از آماده شدن ۱۰ جلد نخست آن، مراسم رونمایی از این مجموعه را برگزار کند. این تفسیر به دلیل پیوستگی محتوایی در ۱۰ جلد اول رونمایی نخواهد شد.

ترجمه اصول کافی استاد حسین انصاریان اثر ارزنده دیگری از این عالم است که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه خواهد شد. ایشان پیش از این ترجمه اصول کافی را نوشته بود، ولی تاکنون این مجموعه به چاپ نرسیده بود که اکنون قرار است منتشر شود که همه ۵ جلد آن به یکباره چاپ خواهد شد.

علمی بودن تفسیر قرآن حکیم و‌ روان و سلیس بودن متن از ویژگی‌های علمی آن به شمار می‌آید. از سویی استاد انصاریان به دلیل اشرافی که نسبت به مطالب مختلف قرآنی دارد، توانسته است در این تفسیر مطالب را با دقت و ظرافت کم‌نظیری ارائه کند. به این منظور ایشان تفاسیر مختلف شیعی و سنی را مورد بررسی قرار داده و سپس تفسیر آیات مربوطه را بیان کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان