تولد نوزاد 5 کیلویی در زنجان +عکس


تولد نوزاد 5 کیلویی در زنجان +عکس

در واپسین روز‌های پایانی سال امروز چهارشنبه 16 اسفند ماه نوزادی با وزن 5 کیلو و 400 گرم در بیمارستان امام حسین (ع) به‌دنیا آمد.

خبرگزاری تسنیم: نوزادی با وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان متولد شد که تاکنون تولد نوزادی با این وزن در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی زنجان ثبت نشده بود.
تولد نوزاد 5 کیلویی در زنجان +عکس

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان در واپسین روز‌های پایانی سال امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه نوزادی با وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم در بیمارستان امام حسین (ع) به‌دنیا آمد.

بر اساس این گزارش مادر این نوزاد در سومین زایمان خود فرزندی به وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم به‌دنیا آمورده است.

این گزارش حاکی است تولد نوزادی با این وزن در نوع خود نادر محسوب می‌شود و در سال‌های قبل ۴ کیلو و ۷۰۰ گرم آخرین رکوردی بود که در این بیماستان به ثبت رسیده است.

مسئول روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان در این باره گفت: تاکنون در هیچ یک از بیمارستان‌های تامین اجتماعی تولد نوزادی با وزن پنج کیلو و ۴۰۰ گرم گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: جنسیت این نوزاد پسر است و در حال حاضر در بخش زایمان بیمارستان امام حسین بستری است و فردا در شب ولادت حضرت زهرا (س) و روز مقدس زن ترخیص خواهد شد.

گفتنی است این مادر زنجانی با سن ۳۱ سالگی سومین نوزاد خود را با موفقیت و به روش زایمان طبیعی به‌دنیا آورده است و نوزاد از لحاظ جسمی کاملاٌ سالم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق