فصل هشتم سریال The Walking Dead کمترین امتیاز از فصل یک تاکنون را گرفت


فصل هشتم سریال The Walking Dead کمترین امتیاز از فصل یک تاکنون را گرفت

سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) شبکه AMC از اولین افتتاحیه‌اش در سال 2010 تاکنون کمترین امتیاز را با پخش افتتاحیه فصل هشتم، گرفت. سریال The Walking Dead کار خود را با میانگین 5.24 میلیون مخاطب آغاز کرد. سپس به 6.9 میلیون نفر رسید . امتیازش به 3.6 در فصل دوم رسید. پس از فصل دوم پیشرفت چشم‌گیری...

سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) شبکه AMC از اولین افتتاحیه‌اش در سال 2010 تاکنون کمترین امتیاز را با پخش افتتاحیه فصل هشتم، گرفت.

سریال The Walking Dead کار خود را با میانگین 5.24 میلیون مخاطب آغاز کرد. سپس به 6.9 میلیون نفر رسید . امتیازش به 3.6 در فصل دوم رسید. پس از فصل دوم پیشرفت چشم‌گیری داشت و به 14.4 میلیون بیننده و امتیاز 7.4 در فصل پنجم دست پیدا کرد. اما متاسفانه انگار نقطه اوج این سریال همان جا بود و پس از آن همه امتیازها پسرفت داشته است. افتتاحیه اولین قسمت فصل هشتم کمترین امتیاز را داست تا این که الان افتتاحیه بخش دوم این فصل جانشین قسمت اول بخش اول شد.

فصل هشتم سریال The Walking Dead کمترین امتیاز از فصل یک تاکنون را گرفت

به گزارش Variety قسمت 10 فصل هشتم سریال The Walking Dead با میانگین 6.8 میلیون نفر بیننده و امتیاز 2.9 کمترین امتیازی که این سریال تاکنون تجربه کرده را از آن خود کرده است.

نکته جالب این‌جاست که علارغم این امتیازات، شبکه AMC مصر بر ادامه این سریال است و این اعتماد به نفس را به همه عوامل حاضر در سریال The Walking Dead منتقل می‌کند. شورانر این سریال، «اسکات ام گیمپل» (Scott M. Gimple) خبر ساخت اسپین آف‌های بیشتری از این سریال را داده است. این که این اسپین آف‌ها دقیقا چه هستند هنوز مشخص نیست اما چیزی که مشخص است این است که رتبه‌بندی پایین سریال The Walking Dead تاثیری بر روی AMC نداشته است.

سریال The Walking Dead با قسمت «مرده یا زنده یا» (Dead Or Alive Or) در تاریخ 11 مارس برابر با 20 اسفند به کار خود ادامه می‌دهد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فصل هشتم سریال The Walking Dead کمترین امتیاز از فصل یک تاکنون را گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین