برکناری قوی ترین رقیب برای زمینه سازی پیروزی گزینه دولتی


برکناری قوی ترین رقیب برای زمینه سازی پیروزی گزینه دولتی

گفته می شود که رقیب شعبانی به بهانه ثبت نام در انتخابات و با این توجیه که همه کاندیداها باید از شرایط یکسان برخوردار باشند، از سمت نایب رئیسی فدراسیون برکنار خواهد شد تا را برای ریاست معاون وزیر باز شود

حضور یک چهره نام آشنا در میان کاندیداها، معادلات ریاست فدراسیون فدراسیون تیر و کمان را بر هم زده و شرایط را برای پیروزی بی دردسر و قطعی شعبانی بهار سخت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، ثبت نام از کاندیداهای صندلی ریاست تیروکمان ایران، هفته گذشته به پایان رسید و 13 کاندیدا برای حضور در انتخابات نامزد شدند که بی تردید بحث برانگیزترین آنها غلامرضا شعبانی بهار معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش است. مردی که در پست معاونت همگانی عملکرد ضعیفی داشته و مدتهاست که خبر کنار رفتن او از این سمت شنیده می شود و حالا با ثبت نام وی برای ریاست فدراسیون تیر و کمان تمامی حرف و حدیث های اخیر درباره وی پررنگ تر شده و به نظر می رسد که قرار است با ریاست یکی از فدراسیون های ورزشی بی سر و صدا از سمت معاونت ورزش همگانی کنار برود.

برکناری قوی ترین رقیب برای زمینه سازی پیروزی گزینه دولتی

شعبانی بهار در مجمع سالانه این فدراسیون که هفته گذشته در اصفهان برگزار شد، در قامت ریاست مجمع تا می توانست خود را پرزنت کرد و با وعده های رنگارنگ جو را به سود خود برگرداند تا با توجه به اینکه گزینه حتمی و اصلی وزارت ورزش در انتخابات این فدراسیون محسوب می شود، از شانس بالایی برای ریاست بر فدراسیون برخوردار باشد. با این وجود حضور یک چهره نام آشنا در میان کاندیداها، معادلات را بر هم زده و شرایط را برای پیروزی بی دردسر و قطعی شعبانی بهار سخت کرده است.

ثبت نام منصور عبدی نایب رئیس فدراسیون تیر و کمان برای پست ریاست سبب شده تا شعبانی بهار یک رقیب جدی برای انتخابات داشته باشد. عبدی که به واسطه سمتی که دارد، در طول این سال ها ارتباطات خوبی را روسای هیات های استانی پیدا کرده و از همین رو می تواند دست بالا را در انتخابات داشته باشد. به ویژه اینکه بواسطه مشغله های فراوان شجاعی رئیس این فدراسیون که اخیر به عنوان معاون استاندار اصفهان انتخاب شده، عبدی نقش پررنگ تری در فدراسیون پیدا کرده و تقریبا همه امور را در دست گرفته است. از همین رو در انتخابات می تواند آرای روسای هیات استان ها را داشته باشد و همین او را به عنوان یک گزینه جدی برای ریاست معرفی می کند.

وزارت ورزش و جوانان برای مدیریت ماجرا و البته فراهم کردن بستر برای پیروزی شعبانی بهار گزینه مورد وثوق خود، تصمیم عجیبی گرفته است. گفته می شود که عبدی به بهانه ثبت نام در انتخابات و با این توجیه که همه کاندیداها باید از شرایط برابر و یکسان برخوردار باشند، از سمت نایب رئیسی فدراسیون برکنار خواهد شد تا بدین ترتیب از نفوذ وی بر روسای هیات های استانی که رای اکثریت مجمع را در اختیار دارند، کاسته شود.

ظاهرا جانشین عبدی نیز انتخاب شده. گفته می شود غلامرضا پارسا سرپرست سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که پیش از انتخابات دوره قبلی این فدراسیون در سال 92 مدتی کوتاه سرپرستی این فدراسیون را برعهده داشت، در هفته جاری به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون تیراندازی با کمان منصوب خواهد شد تا بدین ترتیب فضا برای پیروزی شعبانی بهار در انتخابات این فدراسیون مهیا شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403