سومین روز هفته دوم تست بارسلونا؛ فتل سریع‌ترین زمان را ثبت کرد


فرمول یک ایران – در سومین روز از تست پیش فصل فرمول یک 2018 در بارسلونا، طرفداران شاهد جنبش و حرکت زیادی در درون پیست بودند چراکه تمام تیم‎ها موفق شدند تا تعداد دورهای خود را در روز تست از مرز 100 دور عبور بدهند. سباستین فتل، راننده تیم فراری در اواخر نوبت صبح تست روز سوم هفته دوم بارسلونا، زمان 1:17.182 را به ثبت رساند که تا پایان روز...

فرمول یک ایران – در سومین روز از تست پیش فصل فرمول یک 2018 در بارسلونا، طرفداران شاهد جنبش و حرکت زیادی در درون پیست بودند چراکه تمام تیم‎ها موفق شدند تا تعداد دورهای خود را در روز تست از مرز 100 دور عبور بدهند.

سباستین فتل، راننده تیم فراری در اواخر نوبت صبح تست روز سوم هفته دوم بارسلونا، زمان 1:17.182 را به ثبت رساند که تا پایان روز تست، او را در صدر جدول نگه داشت. این زمان وی که خود یک رکورد تازه محسوب می‎شود، از آنجا که در تست پیش فصل به ثبت رسیده، زمان رسمی به شمار نمی‎رود.

از آنجا که تیم فراری در نوبت بعدازظهر تست، تمرکز خود را بر روی جمع‎آوری داده لازم از ماشین در مسافت‎های طولانی قرار داده بود، پس در پایان روز، سباستین فتل موفق شد تا 188 دور را تکمیل کند که حدودا سه برابر تعداد دورهای گرندپری اسپانیا می‌باشد.

سومین روز هفته دوم تست بارسلونا؛ فتل سریع‌ترین زمان را ثبت کرد سومین روز هفته دوم تست بارسلونا؛ فتل سریع‌ترین زمان را ثبت کرد مکس ورشتپن – سومین روز هفته دوم تست بارسلونا 2018

از نظر تعداد دورهای پیموده فردی، مکس ورشتپن با 187 دور در رده دوم قرار دارد ولی از نظر زمانی، او در جایگاه 12‌ام جدول قرار گرفت. کوین مگنوسن، توانست دومین زمان سریع تست روز سوم را به ثبت برساند و تیم هاس را در جایگاه دوم جدول قرار دهد. راننده تیم تورو رروسو، پیر گسلی نیز در اواخر روز به لاستیک‎های هایپرسافت روی آورد تا خود را به جایگاه سوم جدول برساند.

تیم مک‌لارن نیز که در طی تست پیش فصل امسال از ناپایداری رنج می‌برد، در تست امروز موفق شد تا با استافل وندورن، 147 دور را تکمیل کند و ششمین زمان سریع تست امروز را به ثبت برساند. از آنجا که متغیرهای ناشناخته بسیاری همچون مقدار سوخت در ثبت زمان‎ها در تست دخیل می‎باشد، دشوار است که تعبیر مناسبی از آنها برداشت کرد، با این حال، تیم‎ها هر چقدر مسافت‎های بیشتری را طی کنند، به درک بهتری از ماشین خود دست خواهند یافت.

جدول نهایی:

سومین روز هفته دوم تست بارسلونا؛ فتل سریع‌ترین زمان را ثبت کرد سومین روز هفته دوم تست بارسلونا؛ فتل سریع‌ترین زمان را ثبت کرد سومین روز هفته دوم تست بارسلونا 2018
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی