عکس ؛ واکنش کیمیچ پس از تمدید با بایرن مونیخ


باشگاه بایرن مونیخ امروز به صورت رسمی از تمدید قرارداد جاشوا کیمیچ خبر داد. قرارداد قبلی این بازیکن 23 ساله تا 2020 معتبر بود و باشگاه موفق شد قرارداد او را به مدت سه سال دیگر یعنی تا تابستان 2023 تمدید کند. مذاکرات بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد کیمیش در سال میلادی جدید آغاز شد و خیلی زود به نتیجه رسید. کارل هاینتس رومنیگه پس از تمدید...

کیمیچ با بایرن مونیخ قراردادش را تمدید کرد

عکس ؛ واکنش کیمیچ پس از تمدید با بایرن مونیخ

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۸
عکس ؛ واکنش کیمیچ پس از تمدید با بایرن مونیخ

جاشوا کیمیچ، ستاره جوان بایرن مونیخ قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه بایرن مونیخ امروز به صورت رسمی از تمدید قرارداد جاشوا کیمیچ خبر داد. قرارداد قبلی این بازیکن ۲۳ ساله تا ۲۰۲۰ معتبر بود و باشگاه موفق شد قرارداد او را به مدت سه سال دیگر یعنی تا تابستان ۲۰۲۳ تمدید کند. مذاکرات بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد کیمیش در سال میلادی جدید آغاز شد و خیلی زود به نتیجه رسید.

کارل هاینتس رومنیگه پس از تمدید قرارداد کیمیچ گفت:

« در دو سال و نیم اخیر جاشوا توانسته تبدیل به یکی از ارکان تیم شود. ما از اینکه او را مدت زمان زیادی در اختیار خواهیم داشت خوشحالیم.»

کیمیچ هم پس از امضا قرارداد جدید گفت:

«از اینکه خیلی زود قراردادم را تمدید کردم خوشحالم. این نشان می دهد که باشگاه و مسئولان آن به من اعتماد بسیار بالایی دارد و من را به عنوان یکی از عناصر مهم تیم برای موفقیت های پیش رو در نظر گرفته اند. من به این افتخار می کنم.هدف های من و باشگاه برای سالیان آتی بسیار بلند پروازانه است و می خواهم بخشی از آن باشم و از تمام توانم برای رسیدن به این اهداف استفاده کنم.»

عکس ؛ واکنش کیمیچ پس از تمدید با بایرن مونیخ

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال آلمان , فوتبال جهان , گالری عکس
برچسب ها : باشگاه بایرن مونیخ, تمدید قرارداد جاشوا کیمیچ, جاشوا کیمیچ, کارل هاینتس رومنیگه, مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر