مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته


مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

در این روزهای پایانی سال و در آستانهٔ بهار، در جمعه‌ای دیگر بازهم با قسمت دیگری از سری مطالب مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته در خدمت شما هستیم. 385 این میزان مسافتی به کیلومتر است که می‌توان با یک‌بار شارژ کامل باطری‌های کراس‌اوور تمام الکتریکی جدید جگوار I-Pace پیمود. این ماشین همچنین می‌تواند ظرف تنها 4.5... نوشته مهم‌ترین اعداد...

در این روزهای پایانی سال و در آستانهٔ بهار، در جمعه‌ای دیگر بازهم با قسمت دیگری از سری مطالب مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته در خدمت شما هستیم.

385

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

این میزان مسافتی به کیلومتر است که می‌توان با یک‌بار شارژ کامل باطری‌های کراس‌اوور تمام الکتریکی جدید جگوار I-Pace پیمود. این ماشین همچنین می‌تواند ظرف تنها 4.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. I-Pace از اواخر امسال با مدل 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

160

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

این میزان کاهش وزن نسل جدید جی‌ام‌سی سی‌یرا نسبت به نسل قبلی است. این کاهش وزن نه‌تنها به لطف استفادهٔ بیشتر از آلومینیوم در ساختار خودرو به دست آمده بلکه ارائهٔ قسمت بار فیبر کربنی نیز به‌تنهایی موجب کاهش وزن نزدیک به 30 کیلوگرم شده است.

7.6

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

این میزان افزایش طول نسل جدید آئودی A6 به میلی‌متر نسبت به نسل قبلی است. A6 جدید از طراحی بیرونی تازه، کابین کاملاً جدید و مشابه نسل جدید A7 و تکنولوژی‌های فراوانی برخوردار شده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سیستم‌های ایمنی فعال پیشرفته با پنج دوربین و پنج رادار اشاره کرد.

6.8

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

این زمانی به ثانیه است که طول می‌کشد تا فیات 124 GT آبارث از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. این خودرو که برای اولین بار در نمایشگاه ژنو رونمایی شد، مجهز به سقف فیبر کربنی سبک‌وزن، رینگ‌های فوق سبک OZ و سیستم اگزوز مونزا شده است.

150 میلیون

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

این مبلغی به پوند است که برای احداث یک موزهٔ خودروی جدید در بریتانیا توسط کلکسیونر مشهور لس‌آنجلسی آقای «Peter Mullin» سرمایه‌گذاری شده است. این مبلغ که معادل 206 میلیون دلار است، برای احداث ساختمانی صرف می‌شود که می‌تواند تا 200 خودرو را در خود جای دهد.

منبع: Motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان