سرمربی مشکی پوشان: به دنبال حذف کسی نیستم


سرمربی مشکی پوشان: به دنبال حذف کسی نیستم

مشهد - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان گفت: قصد حذف کسی را ندارم و همه با هم باید تلاش کنیم تا تیم را در لیگ حفظ کنیم.

داوود مهابادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت تیم فوتبال مشکی پوشان در جدول اصلا مطلوب نیست اما کوچکترین شانس بقا در لیگ هم اگر باشد از دست نمی دهیم.
وی با بیان اینکه مشکی پوشان قابلیت خوبی دارد، افزود: برای بقا در لیگ همه چیز به تلاش بازیکنان بستگی دارد و باید کاری کنیم تا انگیزه و روحیه به تیم برگردد.
وی اظهار کرد: با وجود اینکه می دانم این تیم شرایط سختی برای بقا دارد اما به دلیل دوستی دیرینه با مالک باشگاه مشکی پوشان، سرمربیگری این تیم را پذیرفتم.
تمرینات تیم فوتبال مشکی پوشان از روز شنبه زیر نظر داوود مهابادی آغاز شد. این سرمربی 44 ساله سابقه بازی در تیم های استقلال، ذوب‌آهن، استقلال اهواز و راه‌ آهن و نیز سرمربیگری تیم های راه آهن، فجر سپاسی، گهر درود، آلومینیوم اراک، برق جدید شیراز و نساجی مازندران را در کارنامه خود دارد.
تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان هم اکنون با 15 امتیاز در رتبه آخر جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
پیش از این رضا عنایتی سرمربیگری این تیم را بر عهده داشت اما در پایان هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال و بعد از باخت پنج بر صفر مقابل سپاهان، از کار برکنار شد.
تیم فوتبال مشکی پوشان در هفته 26 مسابقات لیگ برتر فوتبال روز دهم فروردین سال آینده با استقلال خوزستان دیدار می کند.
7507/5132

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد