ضرورت دریافت مجوز برای نصب تابلو در جاده های خراسان شمالی


ضرورت دریافت مجوز برای نصب تابلو در جاده های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی: دارندگان تابلوهای غیرمجاز در جاده های خراسان شمالی برای دریافت مجوز اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اجرای طرح شناساییضرورت دریافت مجوز برای نصب تابلو در جاده های خراسان شمالی تابلوهای غیرمجاز در حریم جاده های استان خبر داد و گفت: دارندگان تابلوهای غیرمجاز در جاده ها برای دریافت مجوز به این اداره کل مراجعه کنند.
علی اصغر بدیعی مقدم افزود: این اداره کل براساس دستورالعمل ابلاغی، برای نصب 17 تابلو تبلیغاتی با مساحت کلی10 در 20 متر مربع مجوز داده است که این تابلوها در حاشیه محورهای بجنورد- شیروان، شیروان - فاروج، بجنورد - آشخانه و بجنورد - اسفراین نصب شد.
وی با بیان اینکه 450 متر مربع سطح تابلو در پیشانی تبلیغاتی سه پل عابر پیاده استان هم پیش بینی شده گفت: اشخاص به علت آشنا نبودن با مقررات نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه ها، با نصب خودسرانه، موجب اختلال در ایمنی و ترافیک و بروز مشکلاتی در تردد جاده ای و وقوع سوانح رانندگی می شوند.
براساس قانون، نصب هر گونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه های قانونی کشور صرفا با مجوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و در استان ها توسط ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای امکانپذیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس