زائری بالاخره از «سرچشمه» می‌رود/ پایان راه یک مدیر سخت‌کوش


زائری بالاخره از «سرچشمه» می‌رود/ پایان راه یک مدیر سخت‌کوش

حجت‌الاسلام محمد رضا زائری مدیریت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی را واگذار کرد.

زائری بالاخره از «سرچشمه» می‌رود/ پایان راه یک مدیر سخت‌کوش
به گزارش خدمت؛ حجت‌الاسلام محمدرضا زائری با مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه تهران) خداحافظی و مدیریت این مجموعه را واگذار کرد.

زائری که تا پیش از این چندین نوبت از مدیریت این مجموعه استعفا داده بود، صبح سه‌شنبه جاری در مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، از مدیریت این مجموعه تودیع می‌شود.

همچنین در این مراسم سعید گلشناس به عنوان مدیر جدید این مجموعه معارفه می‌شود.

مراسم تودیع و معارفه مدیران مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی از ساعت 10 صبح سه‌شنبه در محل دفتر مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.

پیش از این، زائری چند بار به دلایل مختلف به ویژه کمبود بودجه مجموعه سرچشمه استعفا داده بود که با این درخواست موافقت نشده بود اما این بار گویا با این درخواست موافقت شده و بالاخره او از مجموعه شهدای هفتم تیر رفتنی شد.

زائری سال گذشته نیز با انتشار متنی تند و گلایه‌آمیز از این سمت استعفا داده بود. او در پست اینستاگرامی خود نوشت: «ساختمانی را که از بیت‌المال به اسم شهدای هفتم تیر گرفته‌اند به انبار لاستیک اجاره داده‌اند و هر ماه اجاره‌اش را می‌گیرند!»

رئیس سابق مجموعه شهدای هفتم تیر، تلویحا به مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرده و نوشته بود: «در بهترین حالت، دوستان ما حاضرند برای انقلاب کار سیاسی بکنند ولی کار فرهنگی عمیق برای نسلی که انقلاب را نمی‌شناسد، برای نسلی که از جنایت ‌های سازمان مجاهدینخلق اطلاعی ندارد، برای نسل جوان، در سطوح گوناگون مدیریتی، متاسفانه خیلی جدی نیست.»

مجموعه سرچشمه، طی دوران مدیریت زائری برنامه‌های مختلفی برگزار کرد اما بیشترین توجهات به این مجموعه مرهون تلاش‌های شخص زائری و البته حاشیه‌های پررنگ او مانند نظراتش در خصوص حجاب بود.

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در سال 1391 در محل انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به بهره‌برداری رسید. این مجموعه با هدف حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال ارزش‌های والای انقلاب اسلامی از نسل مبعوث به نسل وارث ساخته شده است. در این مجموعه که با همت انقلابی مرحوم حاج احمد قدیریان و شهرداری تهران ساخته شد و زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی اداره می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


من میترسم