همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران همدان برگزار می‌شود


همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران همدان برگزار می‌شود

همدان- معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: همایش تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران در عرصه‌های جهانی، آسیایی و بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

عباس قهرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران همدان اظهار داشت: این همایش به همت استاندار، برای تجلیل از ورزشکاران استان‌همدان که در مسابقات فراملی صاحب جایگاه شدند روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در سالن شهید اوینی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: تجلیل از مدال آوران، مربیان و داوران برتر استان‌همدان را در راستای ارج نهادن به تلاش و پشتکار آن‌ها است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به شناسایی ۳۴ ورزشکار همدانی مستعد حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: طرح حمایت از قهرمانان در دستور کار این اداره کل قرار دارد و در این راستا با برگزاری جلسات تخصصی با هیئت‌های ورزشی ۳۴ ورزشکار مستعد حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در ۱۵ رشته ورزشی شناسایی‌شده است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان همواره نقش مؤثری در کاروان ایران در بازی‌های آسیایی داشته‌اند و در دوره قبل این رقابت‌ها که به میزبانی کره‌ جنوبی برگزار شد ۲ طلا و یک برنز کسب کردند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته مستعدین بیان کرد: دو سال است که از تشکیل کمیته مستعدین بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ در اداره کل ورزش و جوانان می‌گذرد و سعی شده با شناسایی نفرات مستعد و حمایت از آنان زمینه مدال‌آوری ورزشکاران در رقابت‌های آسیایی بیشتر شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: امیدواریم ۳۴ نفر شناسایی‌شده راهی مسابقات آسیایی شوند اما شرایط ورزشکاران با هم متفاوت است و برخی شانس ۱۰۰ درصدی و برخی دیگر شانس ۵۰ تا ۷۰ درصدی برای حضور در این مسابقات دارند اما در هر صورت ما از همه ورزشکاران تا اعلام اسامی نهایی ورزشکاران حمایت می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق