همیلتون : امیدوارم که رقابت های جذابی ببینیم


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون ، راننده تیم مرسدس می گوید که دوست دارد تا چند نفر پیروز گرندپری های آغازین فصل آتی باشند. لوئیس بیان کرد: هر چه قدر رقابت جذاب تر باشد، دیدنش لذت بخش تر است. من با دیدن این ورزش بزرگ شده ام و طرفدار آن بوده ام. هدف والا این است که امیدوار باشیم تا تیم های بیشتری برای قهرمانی تلاش...

فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون ، راننده تیم مرسدس می گوید که دوست دارد تا چند نفر پیروز گرندپری های آغازین فصل آتی باشند.

لوئیس بیان کرد:

هر چه قدر رقابت جذاب تر باشد، دیدنش لذت بخش تر است. من با دیدن این ورزش بزرگ شده ام و طرفدار آن بوده ام. هدف والا این است که امیدوار باشیم تا تیم های بیشتری برای قهرمانی تلاش کنند.

فکر می کنم سالی بود که شش راننده مختلف در شش گرندپری اول برنده شدند؛ تقریبا این جوری بود. این تنها چیزی است که برای ورزش خوب است.

پس از پایان تست های پیش فصل بارسلونا و ارزیابی عملکرد تیم های مختلف، همیلتون معتقد است که ردبول در کنار مرسدس و فراری از شانس های فصل پیش رو خواهند بود.

او بیان کرد:

فکر می کنم که امسال ردبول یک چالش واقعی خواهد بود. ماشین آن ها خوب به نظر می رسد. من خیلی کارهای فراری را ندیدم ولی مطمئنا آن ها هم خوب خواهند بود. رقابت جذابی خواهد شد.

همیلتون : امیدوارم که رقابت های جذابی ببینیم همیلتون : امیدوارم که رقابت های جذابی ببینیم لوییس همیلتون – روز دوم هفته دوم تست بارسلونا 2018

همیلتون سریع ترین زمان هفته اول تست ها را ثبت کرد ولی مشخص بود که او و هم تیمی اش به دنبال ثبت دورهای بیشتری بودند تا ثبت زمان سریع تر. تیم مرسدس 1040 دور را زد آن هم در حالی که فراری 929 و ردبول 783 دور را برای خودشان ثبت کردند.

همیلتون در این باره صحبت کرد:

هفته ما خیلی خوب بود، بسیار مفید بود، به هر چیزی که می خواستیم رسیدیم. پایداری فوق العاده بود و ماشین حس خوبی می داد.

خیلی روی بالانس کار نکردیم ولی بسیاری از نواقصی که سال قبل داشتیم را از بین بردیم.

هر چند همیلتون می گوید که آسفالت ریزی دوباره پیست بارسلونا عاملی بود برای این که نفهمیم دقیقا همه تیم ها چه وضعیتی دارند.

لوئیس ادامه داد:

پیست با چیزی که قبلا بود خیلی فرق می کند. به گونه ای باعث گمراهی می شود… تا به ملبورن نرویم فهمیدن سخت است.

همیلتون : امیدوارم که رقابت های جذابی ببینیم همیلتون : امیدوارم که رقابت های جذابی ببینیم لوئیس همیلتون و والتری بوتاس

تیم مرسدس تلاش می کند تا این حرف ها که آن ها شانس اصلی قهرمانی هستند باعث نشوند که آن ها از تلاش خود کم کنند. شبیه سازی هایی که روی مرسدس W09 صورت گرفته هم نشان می دهند این ماشین در مقایسه با دیگر ماشین ها خیلی سریع تر است.

بوتاس در این باره گفت:

ما قطعا یک ثانیه از دیگران سریع نیستیم، ما هنوز با لاستیک های نرم تر مشکل داریم. امیدواریم که در ملبورن وضعیت متفاوت باشد. ولی بر روی پیست جدید در بارسلونا این مشکل برای ما وجود داشت.

ما نیاز داریم که قبل از رفتن به ملبورن یک و نیم هفته را کار کنیم. جالب خواهد بود که بینیم کجا هستیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد