گیلان و قزوین فاتح مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور شدند


گیلان و قزوین فاتح مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور شدند

هفدهمین دوره مسابقات هاپکیدو whc قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی با قهرمانی تیم‌های گیلان و قزوین در دو بخش مردان و زنان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته هاپکیدو whc، این رقابتها با حضور ۴۰۶ ورزشکار از استانهای تهران ، گیلان، قم، قزوین، خراسان رضوی، اردبیل،مازندران،کردستان، سمنان و البرز در دو بخش آقایان و بانوان و به مدت دو روز به میزبانی استان گیلان و در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

در رقابتهای بخش آقایان تیم گیلان با ۱۲ مدال طلا، ۶نقره و ۸ برنز به عنوان قهرمانی دست یافت،خراسان رضوی با ۴ مدال طلا،۶ نقره و ۳ برنز دوم شد و مازندران با ۴ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز در جایگاه سوم ایستاد.

اما در مسابقات بخش بانوان تیم قزوین طلسم شکنی کرد و با کسب ۱۵ مدال طلا،۶ نقره و ۳ برنز بالاتر از گیلان مدعی قرار گرفت و جام قهرمانی را به خانه برد، تیم میزبان با ۷ طلا، ۳ نقره و ۷ برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و خراسان رضوی با ۳ نشان طلا، ۴ نقره و ۳ برنز در ردیف سوم ایستاد.

نفرات برتر این رقابتها جواز حضور در اردوی تیم منتخب ایران جهت شرکت در دومین دوره مسابقات آسیایی که سال آینده در دبی برگزار می شود را کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرهاد مجیدی رقیب گل‌محمدی شد