ریاضی: حرف خادم کشتی گرفتن با اسراییل نیست


ریاضی: حرف خادم کشتی گرفتن با اسراییل نیست

بانک ورزش - رئیس هیأت کشتی خراسان رضوی، گفت: حرف خادم این نیست که با حریفان اسرائیلی کشتی بگیریم. به گزارش بانک ورزش،‌ مسعود ریاضی در مورد ترک مجمع از سوی رسول خادم، گفت: نکته قابل توجه این...

بانک ورزش - رئیس هیأت کشتی خراسان رضوی، گفت: حرف خادم این نیست که با حریفان اسرائیلی کشتی بگیریم.

به گزارش بانک ورزش،‌ مسعود ریاضی در مورد ترک مجمع از سوی رسول خادم، گفت: نکته قابل توجه این بود که همه عزیزان مجمع خواستار این بودند که وقتی مسئولیت به او سپرده شده با توجه به شناختشان از خادم و اینکه او را همچنان سرباز ملت می‌دانند، هیچکسی استعفای او را نپذیرفت. امیدواریم او با صلابت بازگردد. درددل‌هایی صورت گرفت. یک باب تازه بین فدراسیون و وزارت ورزش گشوده شد که احساس می‌کنم تبعات آن در آینده برای همه مثبت خواهد بود.

وی در مورد اینکه وزارت از خادم حمایت می‌کند اما خادم عکس این مسئله را بیان می‌کند،‌ اظهار داشت: این همان باب جدیدی است که از آن صحبت کردم و قرار شد در یک فضای خوب کار دنبال شود.

رئیس هیأت کشتی خراسان رضوی در مورد اینکه رژیم صهیونیستی کشتی‌گیران خوب کشورهای دیگر را استخدام کرده و چه تصمیمی برای مقابله گرفته شد، گفت: جای صحبت در این مورد مجمع نیست. مجمع فوق العاده ربطی به تصمیم در این ارتباط ندارد. نمی‌توانیم در مورد سیاست کلان کشور تصمیم بگیریم. شاید این مطلب باید در شورای امنیت ملی مطرح شود. حرف خادم این نیست که ما با اسرائیل روبه رو شویم بلکه او می‌گوید ما مردانه با اسرائیل کشتی نگیریم. اگر قرار است از مقابله با آنها سر باز بزنیم این به صورت موجه از سوی مسئولان پشتیبانی شود.

وی در مورد اینکه در اینصورت کشتی تعلیق می‌شود، گفت: این مسئله را باید در دیپلماسی خودمان بپذیریم. اینکه چه پیش می‌آید در صلاحیت مجمع نیست در این مورد تصمیم بگیریم.

ریاضی در مورد اینکه آیا خادم می‌ماند یا نه،‌گفت:‌ ما با این مسئله مخالفت کردیم و امیدواریم او در کشتی بماند. طبق ماده 12 اساسنامه این شرایط دیده شده که او می‌تواند مدتی هم در صورت نیاز استراحت کند. تا یک مدت نایب رئیس می‌تواند مسئولیت را بر عهده بگیرد. خادم از لحاظ مجمع غیبت نداشته و او اسناد مالی را هم چند روز پیش امضا کرد. او بخشی از وظایف خود را به نایب رئیسش بنی تمیم تنفیذ کرد و غیبتی نداشته است.

وی در مورد اینکه در مورد سرمربی کشتی چه تصمیمی گرفته شد،‌ عنوان کرد: در مورد سرمربی کشتی هم صحبتی نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!