پروژه بعدی استودیو Bluepoint Games یک بازسازی دیگر است


پروژه بعدی استودیو Bluepoint Games یک بازسازی دیگر است

استودیو Bluepoint Games که مسئولیت بازسازی بازی Shadow of the Colossus را برای پلی‌استیشن 4 بر عهده داشت، اعلام کرد که پروژه بعدی آن‌ها بازسازی یک بازی دیگر است. استودیو Bluepoint Games اعلام کرد که به‌جای ساختن یک بازی جدید، آن‌ها باز هم قصد بازسازی بازی دیگری را دارند. این استودیو مسئول...

استودیو Bluepoint Games که مسئولیت بازسازی بازی Shadow of the Colossus را برای پلی‌استیشن 4 بر عهده داشت، اعلام کرد که پروژه بعدی آن‌ها بازسازی یک بازی دیگر است.

استودیو Bluepoint Games اعلام کرد که به‌جای ساختن یک بازی جدید، آن‌ها باز هم قصد بازسازی بازی دیگری را دارند. این استودیو مسئول بازسازی‌های بزرگی همانند Uncharted: The Nathan Drake Collection ،The God of War Collection و Shadow of the Colossus بوده است.

«مارکو تراش» (Marco Thrush)، مدیر استودیو، درباره پروژه جدید استودیو Bluepoint Games و اینکه آیا این استودیو قصد ساختن بازی جدیدی دارند یا خیر با سایت Eurogamer مصاحبه‌ای انجام داد. وی گفت:

ما می‌توانستیم یک بازی جدید بسازیم اما تصمیم گرفتیم که باز هم کار بازسازی انجام دهیم. بازی Shadow of the Colossus باعث شد که ما تیم هنری خود را تا قدری قدرتمند کنیم که بتوانیم یک بازی تریپل‌ای با وضوح هنری بالا بسازیم. حال قدم بعدی ما بهبود مراحل هنری، بهبود موتور گرافیکی، بهبود روند کاری برای هنرمندان و در کل بهبود بخش هنری پروژه است چون پروژه بعدی ما بزرگ‌تر است. تمرکز بعدی ما هم روی طراحی و اضافه کردن مواد جدید به بازسازی است چون که این پروژه کانون تمرکز ماست و باعث می‌شود که تمامی زمانمان را برای آن بگذاریم.

«پیتر دالتون» (Peter Dalton)، کارگردان فنی استودیو، اعلام کرد که برای پروژه بازسازی بازی Shadow of the Colossus تیم استودیو Bluepoint Games در تعداد کارکنان و توانایی آن‌ها با افزایش همراه بود. او ادامه داد که تیم این استودیو همچنان در حال پیشرفت است و برای قسمت‌هایی که ضعیف به‌نظر می‌آیند به دنبال کارکنان بیشتری هستند. او گفت:

قسمتی که ما زیاد درگیر آن نشدیم، قدرت طراحی خودمان است. از خود می‌پرسیم که توانایی ما در ساخت چیزی جدید و گسترش دادن آن به جای تنها بهبود دادن چیز دیگری چطور است و ما به این موضوعات فکر می‌کنیم و دائم به دنبال پیشرفت و تقویت استودیو هستیم تا حدی که توانایی ساخت بازی جدید یا هر پروژه‌ای که روبرویمان قرار گرفت را داشته باشیم.

پروژه بعدی استودیو Bluepoint Games یک بازسازی دیگر است

استودیو Bluepoint Games در وبسایتش از 10 موقعیت شغلی خود رونمایی کرده است. این استودیو در سال 2006 توسط کسانی که در بازی Metroid Prime کار کردند، ساخته شد.

بازسازی‌ها برای ناشران پروژه‌های مناسبی هستند زیرا که آن‌ها علاوه‌بر هزینه کمتر ساخت نسبت به بازی‌های جدید، از محبوبیت فراوانی برخوردارند. به عنوان مثال بازسازی بازی Crash Bandicoot که توسط اکتیویژن منتشر شد که به پرفروش‌ترین بازسازی در تاریخ پلی‌استیشن 4 تبدیل شد و حال قرار است برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان هم عرضه شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
پروژه بعدی استودیو Bluepoint Games یک بازسازی دیگر است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند