نتایج دوئل‌ها: معرفی برندگان گروه کراس‌اوورهای بزرگ


نتایج دوئل‌ها: معرفی برندگان گروه کراس‌اوورهای بزرگ

مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال تقریباً رو به پایان است و کم‌کم در حال نزدیک شدن به مرحلهٔ دوم این سری رقابت‌ها هستیم. دور دهم مرحلهٔ مقدماتی رقابت‌های نیز چند روز پیش به پایان رسید و مثل قبل تا آغاز دور بعدی رقابت‌ها، به بررسی نتایج دوئل‌های گروه‌های تکمیل‌شده می‌پردازیم. در اولین قسمت از... نوشته نتایج دوئل‌ها:...

مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال تقریباً رو به پایان است و کم‌کم در حال نزدیک شدن به مرحلهٔ دوم این سری رقابت‌ها هستیم. دور دهم مرحلهٔ مقدماتی رقابت‌های نیز چند روز پیش به پایان رسید و مثل قبل تا آغاز دور بعدی رقابت‌ها، به بررسی نتایج دوئل‌های گروه‌های تکمیل‌شده می‌پردازیم. در اولین قسمت از سری مطالب نتایج دوئل‌ها در این دوره، به سراغ گروه کراس‌اوورهای بزرگ رفته‌ایم. رقابت‌های این گروه در دور مقدماتی با حضور هشت شرکت‌کننده برگزار شد که به ترتیب زیر با یکدیگر بره رقابت پرداختند:

فولکس‌واگن اطلس هوندا پایلوت شورلت تراورز نیسان پث‌فایندر
فولکس‌واگن اطلس شورلت تراورز
فورد اکسپلورر مزدا CX-9 سوبارو ایسنت فورد فلکس
مزدا CX-9 سوبارو ایسنت

در آخرین دوئل گروه کراس‌اوورهای بزرگ، سوبارو ایسنت در برابر فورد فلکس قرار گرفت که طی این رقابت درمجموع تعداد 1217 رأی به ثبت رسیده است. در این دوئل، ایسنت موفق به دریافت 730 رأی شد و بدین ترتیب با کسب 60 درصد از کل آراء پیروز شد درحالی‌که فلکس 487 رأی دریافت کرده است. بدین ترتیب تکلیف این گروه هم مشخص شده و صعودکنندگان آن به مرحلهٔ بعدی معلوم شدند که عبارت‌اند از:

فولکس‌واگن اطلس

شورلت تراورز

مزدا CX-9

سوبارو ایسنت

نتایج دوئل‌ها: معرفی برندگان گروه کراس‌اوورهای بزرگ

این چهار کراس‌اوور فول سایز در مرحلهٔ بعدی که مرحلهٔ نیمه‌نهایی محسوب می‌شود، در دو دوئل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا نهایتاً دو شرکت‌کننده به‌عنوان فینالیست به مرحلهٔ پایانی راه پیدا کنند. دوئل‌های گروه کراس‌اوورهای بزرگ در مرحلهٔ نیمه‌نهایی به شرح زیرند:

فولکس‌واگن اطلس مزدا CX-9
؟
سوبارو ایسنت شورلت تراورز
؟

در ادامه نیز می‌توانید مروری داشته باشید بر تمامی دوئل‌های گروه کراس‌اوورهای بزرگ:

دوئل فولکس‌واگن اطلس و هوندا پایلوت

دوئل مزدا CX-9 و فورد اکسپلورر

دوئل شورلت تراورز و نیسان پث‌فایندر

دوئل سوبارو ایسنت و فورد فلکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟