بازداشت مالخر با 15 قلم جنس مسروقه


بازداشت مالخر با 15 قلم جنس مسروقه

رئیس کلانتری 138 جنت آباد، با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در این محدوده، گفت: در بازرسی از انباری منزل این متهم 15 قطعه اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

بازداشت مالخر با 15 قلم جنس مسروقه
به گزارش فانوس، سرهنگ "عباس واعظی" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در راستای اجرای طرح رعد و دستگیری مالخران اموال مسروقه و برخورد با سارقان که از دغدغه های اصلی شهروندان به حساب می آید، تحقیقات ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی سارقان و مالخران اموال مسروقه آغاز که در نهایت به شناسایی یکی از مالخران سابقه دار در محله قائم مقام، منجر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این متهم که یکی از مالخران سابقه دار است، پس از طی دوره محکومیت از زندان رها شده و مجددا به سراغ اقدامات مجرمانه خود رفته است.

وی افزود: در ادامه، مخفیگاه متهم در همین محدوده شناسایی شد و ماموران برای دستگیری وی اعزام شدند که در نهایت این متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل نیز 15 قطعه اموال مسروقه از جمله ضبط و باند، لاستیک خودرو، کابل برق، لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه، کشف شد.

سرهنگ واعظی، در پایان اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه و ارتباط با سارقان اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

گفتنی است، تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر همدستان این متهم همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن