لاستیک های انتخابی تیم ها برای گرندپری استرالیا


فرمول یک ایران – با نزدیک شدن به گرندپری آغازین فصل 2018، روز 5 فروردین، لاستیک های انتخابی تیم ها برای گرندپری استرالیا-ملبورن توسط پیرلی اعلام شد. لاستیک های ارغوانی رنگ جدید ارائه شده توسط پیرلی ظاهرا محبوبیت فراوانی نزد رانندگان و تیم های حاضر در فرمول یک پیدا کرده اند. گواه این مطلب انتخاب 9 دست از این لاستیک ها توسط هر کدام از...

فرمول یک ایران – با نزدیک شدن به گرندپری آغازین فصل 2018، روز 5 فروردین، لاستیک های انتخابی تیم ها برای گرندپری استرالیا-ملبورن توسط پیرلی اعلام شد.

لاستیک های ارغوانی رنگ جدید ارائه شده توسط پیرلی ظاهرا محبوبیت فراوانی نزد رانندگان و تیم های حاضر در فرمول یک پیدا کرده اند. گواه این مطلب انتخاب 9 دست از این لاستیک ها توسط هر کدام از رانندگان تیم مرسدس، لوییس همیلتون و والتری بوتاس می باشد که این تعداد یک دست بیشتر از هر دو رانندگان تیم ردبول و دو دست بیشتر در مقایسه با تعداد لاستیک های اولترا سافت انتخابی توسط رانندگان تیم فراری است که این موضوع می تواند بیانگر انتخاب استراتژی محتاطانه تر توسط سباستین فتل و کیمی رایکونن و البته استراتژیست تیم اسکودریا فراری، اینیاکی رودا باشد.

رانندگان نماینده مارانلو همچنین ترجیح داده اند که برای پیست ملبورن، 3 دست از لاستیک های کندتر سافت را انتخاب کنند. این درحالیست که تیم های ویلیامز و مکلارن همانند مرسدس تصمیم به قرار دادن 9 دست از این لاستیک های اولترا سافت در گاراژ خود را گرفته اند.

ناگفته نماند که پیست ملبورن جزء پیست هایی در تقویم فصل 2018 FIA می باشد که در آن با توجه به وجود 16 کرنر و مستقیمی های نسبتا کوتاه، رانندگان برای کسب موفقیت نیاز به چسبندگی و داونفورس بالا را در خودرو خود احساس می کنند.

لاستیک های انتخابی تیم ها برای گرندپری استرالیا

لاستیک های انتخابی تیم ها برای گرندپری استرالیا
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان