واکنش محمود عباس به ترور نافرجام نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین


واکنش محمود عباس به ترور نافرجام نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین

تهران - ایرنا - رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هدف حمله و بمب گذاری در مسیر حرکت کاروان حامل «رامی الحمدالله» نخست وزیر این تشکیلات هنگام دیدارش از نوار غزه را تلاش برای شکست آشتی ملی فلسطین دانست.

به گزارش بامداد چهارشبنه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «معا»، محمود عباس گفت: حمله تروریستی به کاروان رامی الحمد الله نخست وزیر و «ماجد فرج» رئیس دستگاه امنیتی در جریان سفر به غزه، برنامه ای از پیش طراحی شده و با اهدافی مشکوک برای نابودی طرح ملی و جدایی غزه از کرانه باختری است.
وی در دیدار با نخست وزیر تشکیلات خودگردان افزود: این گونه تلاش ها روحیه ملت و رهبری فلسطین و تصمیم آن را برای ایجاد وحدت و پایبندی به اصول ثابت ملی و در صدر آنها تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی، از بین نخواهد برد.
بر اساس اعلام رسانه های خبری رامی الحمدالله نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز از یک انفجار در غزه جان سالم به در برد.
بمب از راه دور و در مسیر ورود نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین که «ماجد فرج» رئیس اطلاعات این تشکیلات و «حسین الشیخ» عضو کمیته مرکزی فتح وی را همراهی می کردند، منفجر شد.
این انفجار به محض ورود خودروی الحمدالله و هیات همراه به غزه رخ داد که موجب زخمی شدن 6 محافظ نخست وزیر تشکیلات خودگردان و یک فرد دیگر شد.
شبد**1480**1379

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس