شهدا جان خود را برای پایداری دین خدا تقدیم کردند


شهدا جان خود را برای پایداری دین خدا تقدیم کردند

گروه اجتماعی - فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت : شهدای این مرز و بوم جان خود را در راه پایداری دین خدا تقدیم کرده اند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) صبح امروز در مراسم بزرگداشت یادواره شهدای بدر و خیبر که در محل حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه شهیدان رفتند تا دین خدا پایدار بماند، بیان کرد : با گذشت حدود 33 سال از شهادت شهیدان باکری هنوز مردم آرام و قرار نگرفته اند و راهشان را ادامه میدهند.
وی تصریح کرد : جای جای این کشور با یاد و خاطره شهیدانی همچون مهدی و حمید باکری ها و سعید قهاری ها آشناست.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی 12 هزار شهید تقدیم این مرز و بوم کرده است، خاطرنشان کرد : بیش از 30 هزار شهید مهاجر در راه دفاع از وطن جان خود را فدا کرده اند تا از وجب به وجب این کشور دفاع کنند.
اوصانلو گفت : جوانان این کشور با گذشت سالها از زمان هشت سال دفاع مقدس همچنان شوق شهادت و دفاع از وطن را در دل دارند و این عشق به شهادت تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اظهار کرد : این روزهای مبارک روزهای عملیات های بدر و خیبر است و هزاران شهید در این عملیات تقدیم نظام شده است.
وی در ادامه با عرض خیرمقدم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حضور سردار محمدباقر قالیباف را در مراسم بزرگداشت یادواره شهدای بدر و خیبر در ارومیه گرامی داشت.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟