آیا فصل سوم سریال The Exorcist ساخته خواهد شد؟


آیا فصل سوم سریال The Exorcist ساخته خواهد شد؟

بار دیگر به آن موقع از سال رسیدیم که شبکه‌های تلویزیونی برای آینده‌ برنامه‌های خود تصمیم گیری می‌کنند. امسال اما سرنوشت سریال The Exorcist یا همان «جن‌گیر» که از شبکه فاکس پخش می‌شود در هاله‌ای از ابهام باقی است. متاسفانه این اولین باری نیست که سریال جن‌گیر در این موقعیت قرار گرفته‌است. تصمیم بر ساخت...

بار دیگر به آن موقع از سال رسیدیم که شبکه‌های تلویزیونی برای آینده‌ برنامه‌های خود تصمیم گیری می‌کنند. امسال اما سرنوشت سریال The Exorcist یا همان «جن‌گیر» که از شبکه فاکس پخش می‌شود در هاله‌ای از ابهام باقی است.

متاسفانه این اولین باری نیست که سریال جن‌گیر در این موقعیت قرار گرفته‌است. تصمیم بر ساخت سریال دوم این سریال نیز خیلی دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت اعلام شد. اما با این وجود این سریال ژانر وحشت به تهیه‌کنندگی «جرمی اسلیتر» (Jeremy Slater) توانست بازیگران اصلی سریال یعنی «بن دنیلز» (Ben Daniels)، «آلفونزو هررا» (Alfonso Herrera) و «کرت اجیاوان» (Kurt Egyiawan) به همراه بازیگران مکمل را برای فصل دوم حفظ کند.
نتیجه فصل دوم سریال جن‌گیر، فصلی قوی بود که نشانگر قابلیت سریال در پرداختن بیشتر به داستان‌ و توجه بیشتر به این توطئه بود که مدتی طولانی است شیاطین به برترین جایگاه‌های کلیسای کاتولیک نفوذ کرده‌اند. فصل دوم سریال از نظر ابتکار و خلاقیت انقدر خارق‌العاده بود که تنها نکته منفی آن کم بودن بینندگان محسوب می‌شود. با اینکه سریال توانسته است طرفدارانش را پیدا کند به نظر می‌رسد این برای تمدید جن‌گیر برای فصل سوم کافی نیست.

این خبر را مدیرعامل تلویزیون فاکس؛ یعنی گری نیومن (Garry Newman) در مصاحبه‌ای با ددلاین (Deadline) اعلام کرد. او در این مصاحبه راجع به بعضی از سریال‌های شبکه که هنوز منتظر خبر تمدید شدن و یا نشدن هستند صحبت کرد. در این گفت‌و‌گو نیومن به همه چیز از سریال «گاتهام» (Gotham) گرفته تا «آخرین مرد روی زمین» (The Last Man on Earth) و «از ال ای تا وگاس» (From LA to Vegas) و حتی امکان ساخت سری جدیدی از سریال 24 اشاره کرد و در حالی که از تلاش‌ها و زحمات اسلیتر و گروهش تعریف کرد اما تایید نمود که آینده‌ی این سریال یقیناً در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته‌است.

آیا فصل سوم سریال The Exorcist ساخته خواهد شد؟

پخش شدن جن‌گیر در آخر هفته‌ها مطمئناً یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که سریال نتوانسته‌است بینندگان بیشتری را جذب کند. نیومن نیز اعتراف می‌کند که این مسئله به این سریال لطمه زده‌است. اما سریال‌هایی با ژانرهای دیگر اما با حال و هوایی تاریک مثل جن‌گیر توانسته‌اند در آخر هفته‌ها موفق عمل کنند. مثل سریال X-Files شبکه فاکس البته این سریال ۲۰ سال پیش و در حالی که شرایط کاملا متفاوت بود پخش می‌شد. به هر حال، نیومن اینگونه راجع به تعداد بینندگان صحبت کرده‌است:

ما امیدوار بودیم که موفق شویم بر روی کسانی که اهل سینما رفتن هستند اما نمی‌خواهند به سینما بروند تاثیر بگذاریم… و توانستیم کمی بیننده جذب کنیم. من بر این عقیده‌ام که سریال بسیار خوب تهیه شده‌است، داستان‌ها عالی‌است.

اگر سریال تمدید شود جالب خواهد بود که زمان پخش آن به روز دیگری تغییر پیدا کند، با این امید که تعریف و تمجید ها از سریال The Exorcist سبب شود بینندگان بیشتری مایل به دیدن آن بشوند‌. با موقعیتی که در حال حاضر دارد، آینده سریال خیلی روشن نیست و این باعث تاسف است چون فصل دوم جن‌گیر به گونه‌ای به اتمام رسید که می‌توان گفت نشانگر به پایان رسیدن قصه آن بود اما با این وجود نکاتی هیجان‌انگیز ارائه کرد که توانایی کند و کاو بیشتر در آینده را داشتند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
آیا فصل سوم سریال The Exorcist ساخته خواهد شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش