آماده سازی ماه نشان برای جذب بیشتر گردشگر


آماده سازی ماه نشان برای جذب بیشتر گردشگر

«مجتبی نوری»، با تأکید بر اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی در طول تعطیلات نوروز، اظهار کرد: ماهنشان ظرفیت های زیادی برای جذب گردشگر دارد و سالانه میهمانان زیادی از سراسر کشور به این منطقه سفر می کنند. از این رو امسال نیز مانند سنوات گذشته فضای شهرستان آماده سازی می شود تا در پایان تعطلیلات نوروزی، خاطره خوشی در ذهن گردشگران ثبت...

فرماندار ماه نشان از آماده سازی این شهرستان برای جذب هر چه بیشتر گردشگر در آستانه سال نو خبر داد.

«مجتبی نوری»، با تأکید بر اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی در طول تعطیلات نوروز، اظهار کرد: ماهنشان ظرفیت های زیادی برای جذب گردشگر دارد و سالانه میهمانان زیادی از سراسر کشور به این منطقه سفر می کنند. از این رو امسال نیز مانند سنوات گذشته فضای شهرستان آماده سازی می شود تا در پایان تعطلیلات نوروزی، خاطره خوشی در ذهن گردشگران ثبت شود.

این مسئول با اشاره به این که خانه های گردشگری در روستاهای بهستان و علم کندی آماده خدمت رسانی به گردشگران است، ادامه داد: خوشبختانه در آستانه سال نو، کمیته های 10 گانه ستاد خدمات سفر راه اندازی شده است و نهادهایی از جمله هلال احمر در آماده باش کامل به سر می برند تا در صورت نیاز زمینه را برای امدادرسانی و اسکان مسافران در راه مانده فراهم کنند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر کمیته خدمات بهداشت، سلامت و محیط زیست در طول ایام تعطیل و به موازات آن، تهیه و توزیع مواد غذایی مطمئن برای مسافران، افزود: مقرر است که شعبات بانک در شهرستان های دندی و ماهنشان در طول ایام عید به

نوری همچنین با تاکید بر آماده باش مراکز فوریت های پزشکی از 15 اسفند تا 15 فروردین سال آینده، تصریح کرد: پرسنل بیمارستان رازی ماهنشان به صورت شیفتی آماده باش خواهند بود و شهروندان و مسافران می توانند در صورت نیاز از خدمات پزشکی این بیمارستان برخوردار شوند.

فرماندار ماهنشان با اشاره به چاپ بروشورهایی با مضمون اماکن گردشگری شهرستان و توزیع در ورودی شهرهای ماهنشان و دندی، خاطرنشان کرد: مسافران می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این بروشورها کسب کنند و در صورت نیاز برای اعلام شکایت و انتقاد، با شماره تلفن هایی که روی بروشورها درج شده است تماس بگیرند.

نوری همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه های گردشگری ماهنشان، یادآور شد: پاک سازی فضای شهر، گلکاری و لکه گیری معابر از جمله اقداماتی است که در راستای زیباسازی فضای شهرستان صورت گرفته است و با توجه به نظارت های مستمری که در طول ایام عید روی اماکن تاریخی، زیارتی و رستوران ها صورت می گیرد، گردشگران و مسافران می توانند با فراغ بال تعطیلات خود را در این منطقه سپری کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
ماه نشان ، گردشگری ، ایرانگردی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا