50 اکیپ بازرسی بر بازار لرستان نظارت می‌کنند


50 اکیپ بازرسی بر بازار لرستان نظارت می‌کنند

خرم‌آباد- رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 50 اکیپ بازرسی از صنوف لرستان در ایام عید فعال هستند.

محمد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه طرح بازرسی و نظارت بر صنوف مختلف استان در ایام پایانی سال از هفتم بهمن ماه آغاز شده است، اظهار داشت: این طرح نظارتی تا ۳۱ فرودین ماه ۹۷ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۵۰ اکیپ ثابت و سیار بازرسی در این ایام فعال هستند، تصریح کرد: این اکیپ ها همراه با کارشناسان اداره بازرسی و نظارت با حضور در سطح بازار بر رعایت مقررات صنفی نظارت می کنند و با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد می کنند.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: تاکنون در اجرای طرح نظارت و بازرسی از صنوف، بیش از ۱۲۰۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

50 اکیپ بازرسی بر بازار لرستان نظارت می‌کنند

رحیمی با بیان اینکه ۱۵ هزار بازرسی از سطح صنوف استان انجام شده است، تصریح کرد: طرح نظارت و بازرسی از سطح بازار امسال با شعار «جنس فروخته شده پس گرفته می شود» اجرایی می شود.

وی ادامه داد: شهروندان لرستانی می توانند هرگونه تخلف و شکایت از واحدهای صفی را با سامانه ۱۲۴ درمیان بگذارند، این سامانه به صورت ۲۴ ساعته فعال است و شکایات مردم را دریافت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)