چگونه برف پاک کن خودرو را تعویض کنیم ؟


چگونه برف پاک کن خودرو را تعویض کنیم ؟

برف پاک کن های ماشین از لاستیک ساخته شده اند و از این جهت پس از گذشت چند ماه از بارش باران و برف و گرد و خاک در معرض پوسیدگی قرار دارند. می توانید ماشین را به مکانیکی ببرید تا او برایتان برف پاک کن ها را عوض کند اما خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. روش هایی که بیان می کنیم برای اکثر ماشین ها صدق می کند. در ادامه این مطلب از...

برف پاک کن های ماشین از لاستیک ساخته شده اند و از این جهت پس از گذشت چند ماه از بارش باران و برف و گرد و خاک در معرض پوسیدگی قرار دارند. می توانید ماشین را به مکانیکی ببرید تا او برایتان برف پاک کن ها را عوض کند اما خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. روش هایی که بیان می کنیم برای اکثر ماشین ها صدق می کند. در ادامه این مطلب از وبسایت هاو کن یو با ما همراه باشید تا روش درست تعویض برف پاک کن را آموزش دهیم.

1 چگونه برف پاک کن خودرو را تعویض کنیم ؟
2 چگونه برف پاک کن خودرو را تعویض کنیم ؟
3 چگونه برف پاک کن خودرو را تعویض کنیم ؟

تیغه ی برف پاک‌کن قدیمی را شل و رها کنید. به مفصلی نگاه کنید که تیغه ی برف پاک کن آهنی با بازوی آهنی اتصال می یابد. در آنجا باید یک ترمز کوچک پلاستیکی وجود داشته باشد که تیغه را سر جایش نگه دارد. ترمز را فشار دهید و تیغه ی برف پاک کن قدیمی را در بیاورید تا آن را از بازوی آهنی جدا کرده باشید. در حین انجام این مرحله به نکات زیر توجه کنید.

برخی از تیغه های آهنی به جای قلاب سنجاق هایی دارند که تیغه ی برف پاک کن لاستیکی را سر جایش نگه می دارد. در طی این فرایند، حتما یک دستتان برف پاک کن را از شیشه دور نگه دارد. شاید بخواهید شیشه را با حوله ی دولا شده محافظت کنید تا محض احتیط وقتی بازوی برف پاک کن هنگام تعویض برف پاک کن در برود آسیبی به شیشه نرسد.

قرار دادن برف پاک کن جدید

چگونه برف پاک کن خودرو را تعویض کنیم ؟چه زمانی باید تیغه ها را تعویض کنیم ؟چگونه برف پاک کن خودرو را تعویض کنیم ؟

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)